KPI MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000807626
NIP
9542808648
REGON
384587476

Podsumowanie

aktywa
184 tys.
przychód
412 tys.
zysk
21 tys.
wartość firmy
445 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
RUDA ŚLĄSKA
Adres
UL. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY, 9G
Kod pocztowy
41-707
Rejestracja
2019-10-09
Rozpoczęcie działalności
2019-10-02
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.kpi.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE ZOBOWIĄZAŃ O WARTOŚCI DO 10.000 ZŁ UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, Z KOLEI DLA UMÓW, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA WW. KWOTĘ KONIECZNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Kpi marketing osiągnęła 412 077 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 388 457 zł. Pozostałe przychody to 23 620 zł.
Całkowite koszty wyniosły 367 837 zł.
Zysk netto wyniósł 20 620 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 137 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 412 077 zł w 2022 roku.
• 337 717 zł w 2021 roku.
• 341 876 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 20 620 zł w 2022 roku.
• 12 546 zł w 2021 roku.
• 80 852 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kpi marketing wynosi 444 893 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 87 696 zł a 1 030 193 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 148 298 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 444 893 zł w 2022 roku.
• 347 561 zł w 2021 roku.
• 615 716 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Kpi marketing wyniosła 184 226 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 183 726 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 184 226 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 116 928 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 67 298 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 184 226 zł w 2022 roku.
• 149 942 zł w 2021 roku.
• 138 620 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Kpi marketing wyniosły 67 298 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 184 226 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 433 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 67 298 zł w 2022 roku
• 53 633 zł w 2021 roku
• 52 767 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
• 38% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Kpi marketing wykazała przychody na poziomie 412 077 zł.
Organizacja zarobiła 23 175 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2555 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 20 620 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 852 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2555 zł w 2022 roku
• 2202 zł w 2021 roku
• 5584 zł w 2020 roku

Organizacja Kpi marketing wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Swatek Marek posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.
Sitko Łukasz posiada 29 udziałów, które stanowią 29% firmy.
Miezio Anna posiada 29 udziałów, które stanowią 29% firmy.
Synowiec Marcin posiada 7 udziałów, które stanowią 7% firmy.
Największym udziałowcem od 15.06.2022 jest Synowiec Marcin kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.10.2019 do 15.06.2022 był Essyo kontrolując 65% udziałów.