KOALA MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000817836
NIP
5170403739
REGON
385030758

Podsumowanie

aktywa
182 tys.
przychód
907 tys.
zysk
-49 tys.
wartość firmy
667 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
PL. JANA KILIŃSKIEGO, 2
Kod pocztowy
35-005
Rejestracja
2019-12-06
Rozpoczęcie działalności
2019-12-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.koalamarketing.pl
Email
d.nowak111@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Koala marketing osiągnęła 906 923 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 888 005 zł. Pozostałe przychody to 18 918 zł.
Całkowite koszty wyniosły 936 973 zł.
Strata netto wyniosła 48 968 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 302 308 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 906 923 zł w 2022 roku.
• 622 196 zł w 2021 roku.
• 329 454 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -16 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -48 968 zł w 2022 roku.
• 44 434 zł w 2021 roku.
• 82 971 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Koala marketing wynosi 667 193 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 267 308 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 222 398 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 667 193 zł w 2022 roku.
• 691 837 zł w 2021 roku.
• 617 500 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Koala marketing wyniosła 182 136 zł.
a
ktywa obrotowe to 182 136 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 182 136 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 437 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 98 699 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 60 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 182 136 zł w 2022 roku.
• 196 766 zł w 2021 roku.
• 95 786 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -59%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Koala marketing wyniosły 98 699 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 182 136 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 32 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 98 699 zł w 2022 roku
• 64 360 zł w 2021 roku
• 7815 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 33% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Koala marketing wykazała przychody na poziomie 906 923 zł.
Organizacja zarobiła -48 968 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -48 968 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 6009 zł w 2021 roku
• 7713 zł w 2020 roku

Organizacja Koala marketing wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Nowak Damian posiada 34 udziałów, które stanowią 34% firmy.
Ziobro Marcin posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.
Ogrodnik Grzegorz posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.