SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Koala Marketing to butikowa agencja kreatywna z siedzibą w Rzeszowie. Firma specjalizuje się w szeroko pojętych działaniach marketingowych, oferując kompleksową obsługę w zakresie marketingu internetowego, reklamy, projektowania graficznego oraz rozwiązań programistycznych. Koala Marketing stawia na budowanie partnerskich relacji z klientami oraz dąży do maksymalizacji ich sprzedaży poprzez skuteczne kampanie reklamowe i działania w social mediach.Agencja bierze na siebie odpowiedzialność za zwiększanie zasięgów klientów w mediach społecznościowych, pomagając im dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Poprzez wartościowe materiały oraz efektywne działania w social mediach, Koala Marketing buduje pozycję swoich klientów jako ekspertów w branży, przyczyniając się jednocześnie do poprawy ich wyników sprzedażowych w sklepach internetowych.Zespół Koala Marketing składa się z kilkunastu doświadczonych specjalistów, którzy wspólnie tworzą zgraną ekipę. Firma zdobyła uznanie za wysokiej jakości szkolenia, takie jak Twoja firma w Social Media, które zostały pozytywnie ocenione przez uczestników. Klienci chwalą agencję za profesjonalizm i fantastyczny kontakt, co pozwala na tworzenie długotrwałych relacji opartych na zaufaniu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Koala Marketing osiągnęła 1 006 214 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 978 041 zł. Pozostałe przychody to 28 173 zł.
Całkowite koszty wyniosły 959 006 zł.
Zysk netto wyniósł 19 035 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 201 243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 006 214 zł w 2024 roku.
• 881 256 zł w 2023 roku.
• 906 923 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 19 035 zł w 2024 roku.
• -67 517 zł w 2023 roku.
• -48 968 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Koala Marketing wynosi 773 164 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
26 216 zł a 2 515 534 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 154 633 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 773 164 zł w 2024 roku.
• 599 444 zł w 2023 roku.
• 667 193 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Koala Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Koala Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 642 705
zł.
Koszty operacyjne Koala Marketing wyniosły 985 780
zł.
Wynagrodzenia stanowią 65%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
128 541 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 642 705 zł w 2024 roku
• 572 177 zł w 2023 roku
• 532 544 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
13 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
65% w 2024 roku
•
60% w 2023 roku
•
56% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Koala Marketing wyniosła 139 982 zł.
a
ktywa obrotowe to 139 982 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 139 982 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 34 955 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 105 028 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 996 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 139 982 zł w 2024 roku.
• 122 391 zł w 2023 roku.
• 182 136 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 54%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Koala Marketing wyniosły 105 028 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 139 982 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 75%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21 006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 105 028 zł w 2024 roku
• 106 471 zł w 2023 roku
• 98 699 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 75% w 2024 roku
• 87% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Koala Marketing wykazała przychody na poziomie 1 006 214 zł.
Organizacja zarobiła 19 035 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 19 035 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku