Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych oraz SEO
Tworzenie nowoczesnych stron internetowych
Doradztwo strategiczne i szkolenia z zakresu marketingu
Efektywna analiza wyników oraz optymalizacja działań reklamowych
Agencja Reklamowa Brandbay.pl to nowoczesna agencja oferująca kompleksowe usługi marketingowe w modelu 360°. Działalność firmy koncentruje się głównie na wspieraniu marek lokalnych oraz ogólnopolskich, w tym tych z zagranicy, a ich biura w Warszawie i Krakowie pozwalają na efektywną obsługę klientów na różnych rynkach. W skład oferty wchodzi szeroki wachlarz usług, takich jak: zarządzanie mediami społecznościowymi, SEO, prowadzenie kampanii Google Ads oraz projektowanie nowoczesnych stron internetowych. Brandbay.pl wyróżnia się podejściem skoncentrowanym na wynikach, co przekłada się na skuteczne zwiększanie sprzedaży produktów i usług swoich klientów. Agencja kładzie również duży nacisk na budowę pozytywnego wizerunku marki oraz długoterminowe relacje z klientami poprzez efektywną komunikację i strategie content marketingowe. Wspierają przedsiębiorców poprzez doradztwo strategiczne i dedykowane szkolenia, co pozwala im optymalizować działania marketingowe w oparciu o zgromadzone dane oraz analizę działań konkurencji. Dzięki zastosowaniu efektywnych narzędzi analitycznych, Brandbay.pl zapewnia swym klientom bieżące informacje dotyczące wyników ich kampanii, co pozwala na szybką reakcję i dostosowanie strategii do zmieniających się okoliczności rynkowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja Reklamowa brandbay.pl osiągnęła 654 667 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 641 664 zł. Pozostałe przychody to 13 003 zł.
Całkowite koszty wyniosły 634 086 zł.
Zysk netto wyniósł 7579 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 93 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 654 667 zł w 2024 roku.
• 680 226 zł w 2023 roku.
• 531 341 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1083 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7579 zł w 2024 roku.
• -4654 zł w 2023 roku.
• 3955 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowa brandbay.pl wynosi -5 tys. zł.
EBITDA Agencja Reklamowa brandbay.pl wynosi 30 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa brandbay.pl wynosi 663 731 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
75 787 zł a 1 636 668 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 89 462 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 663 731 zł w 2024 roku.
• 644 771 zł w 2023 roku.
• 564 825 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Agencja Reklamowa brandbay.pl wynosi 3,10%. To oznacza, że firma ma szansę 3,10% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,270% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 3,10% w 2024 roku.
• 3,10% w 2023 roku.
• 3,10% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa brandbay.pl wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa brandbay.pl charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Agencja Reklamowa brandbay.pl wynosi 32 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 92 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 92 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
4 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 32 tys. zł w 2024 roku.
• 29 tys. zł w 2023 roku.
• 25 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 1 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 92 tys. zł w 2024 roku.
• 77 tys. zł w 2023 roku.
• 57 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4172
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa brandbay.pl wyniosły 647 059
zł.
Wynagrodzenia stanowią 1%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
596 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4172 zł w 2024 roku
• 4172 zł w 2023 roku
• 4172 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
1% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa brandbay.pl wyniosła 325 263 zł.
a
ktywa obrotowe to 325 263 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 325 263 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 262 629 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 62 634 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 325 263 zł w 2024 roku.
• 333 504 zł w 2023 roku.
• 299 755 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa brandbay.pl wyniosły 62 634 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 325 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 62 634 zł w 2024 roku
• 78 454 zł w 2023 roku
• 40 051 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2024 roku
• 24% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa brandbay.pl wykazała przychody na poziomie 654 667 zł.
Organizacja zarobiła 7579 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7579 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku