O1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000694055
NIP
5252679519
REGON
365610224

Podsumowanie

aktywa
73,7 mln
przychód
843 tys.
zysk
-1,6 mln
wartość firmy
45,6 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
ZGORZELEC
Adres
UL. BOHATERÓW II ARMII WOJSKA POLSKIEGO, 64
Kod pocztowy
59-900
Rejestracja
2017-09-08
Rozpoczęcie działalności
2016-10-10
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TJ. SPÓŁKA O1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZGORZELCU, REPREZENTOWANA PRZEZ KAŻDEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE W SKŁAD ZARZĄDU O1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZGORZELCU WCHODZI RAFAŁ ZARZECKI - JAKO PREZES ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja O1 marketing osiągnęła 842 846 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 46 zł. Pozostałe przychody to 842 800 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 627 558 zł.
Strata netto wyniosła 1 627 512 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -16 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 842 846 zł w 2022 roku.
• 570 394 zł w 2021 roku.
• 8 294 655 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -275 480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 627 512 zł w 2022 roku.
• -1 072 691 zł w 2021 roku.
• 4 982 673 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji O1 marketing wynosi 45 633 033 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 240 379 390 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -371 188 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 633 033 zł w 2022 roku.
• 50 409 037 zł w 2021 roku.
• 76 293 753 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów O1 marketing wyniosła 73 678 733 zł.
a
ktywa trwałe to 60 226 093 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 452 640 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 73 678 733 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 60 094 847 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 583 885 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 231 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 73 678 733 zł w 2022 roku.
• 75 298 311 zł w 2021 roku.
• 76 387 035 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -5,410,850%.
Marża netto wyniosła -193%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1082164.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania O1 marketing wyniosły 13 583 885 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 73 678 733 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 711 620 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 583 885 zł w 2022 roku
• 8 593 279 zł w 2021 roku
• 8 609 312 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja O1 marketing wykazała przychody na poziomie 842 846 zł.
Organizacja zarobiła -1 627 512 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 627 512 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja O1 marketing wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki