SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KOMPLEMENTARIUSZ, TJ. SPÓŁKA O1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZGORZELCU, REPREZENTOWANA PRZEZ KAŻDEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE W SKŁAD ZARZĄDU O1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W ZGORZELCU WCHODZI RAFAŁ ZARZECKI - JAKO PREZES ZARZĄDU.
Organizacja O1 marketing osiągnęła 842 846 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 46 zł. Pozostałe przychody to 842 800 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 627 558 zł.
Strata netto wyniosła 1 627 512 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -16 225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 842 846 zł w 2022 roku.
• 570 394 zł w 2021 roku.
• 8 294 655 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -275 480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 627 512 zł w 2022 roku.
• -1 072 691 zł w 2021 roku.
• 4 982 673 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji O1 marketing wynosi 45 633 033 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 240 379 390 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -371 188 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 633 033 zł w 2022 roku.
• 50 409 037 zł w 2021 roku.
• 76 293 753 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów O1 marketing wyniosła 73 678 733 zł.
a
ktywa trwałe to 60 226 093 zł.
a
ktywa obrotowe to 13 452 640 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 73 678 733 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 60 094 847 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 583 885 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 231 124 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 73 678 733 zł w 2022 roku.
• 75 298 311 zł w 2021 roku.
• 76 387 035 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -5,410,850%.
Marża netto wyniosła -193%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1082164.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -33.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania O1 marketing wyniosły 13 583 885 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 73 678 733 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 711 620 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 583 885 zł w 2022 roku
• 8 593 279 zł w 2021 roku
• 8 609 312 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 11% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja O1 marketing wykazała przychody na poziomie 842 846 zł.
Organizacja zarobiła -1 627 512 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 627 512 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja O1 marketing wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki