O1 MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000659338
NIP
6152050857
REGON
366376598

Podsumowanie

aktywa
270 tys.
przychód
0
zysk
-16 tys.
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
ZGORZELEC
Adres
UL. BOHATERÓW II ARMII WOJSKA POLSKIEGO, 64
Kod pocztowy
59-900
Rejestracja
2017-01-18
Rozpoczęcie działalności
2017-01-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja O1 marketing osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 631 zł.
Strata netto wyniosła 15 631 zł.
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 85 976 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -15 631 zł w 2022 roku.
• -12 254 zł w 2021 roku.
• 63 135 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji O1 marketing wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji nie zmienia się w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 11 130 zł w 2021 roku.
• 330 179 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów O1 marketing wyniosła 270 464 zł.
a
ktywa trwałe to 211 404 zł.
a
ktywa obrotowe to 59 060 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 270 464 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -790 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 271 254 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 270 464 zł w 2022 roku.
• 273 280 zł w 2021 roku.
• 281 921 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1,978%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 349.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania O1 marketing wyniosły 271 254 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 270 464 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9543 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 271 254 zł w 2022 roku
• 258 439 zł w 2021 roku
• 254 826 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2022 roku
• 95% w 2021 roku
• 90% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja O1 marketing wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -15 631 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -15 631 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 194 zł w 2021 roku
• 7973 zł w 2020 roku

Organizacja O1 marketing wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 53% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zarzecki Rafał posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Zarzecki Robert posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Największym udziałowcem od 30.11.2023 jest Zarzecki Rafał kontrolujący 60% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 11.04.2022 do 30.11.2023:
• Zarzecki Rafał (50% udziałów)
• Toronowski Artur (50% udziałów)
W okresie od 18.01.2017 do 11.04.2022 najwięcej udziałów posiadała Zarzecka Barbara . Jej udziały w tym czasie wynosiły 51%.