PATE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000665670
NIP
5472173466
REGON
366641014

Podsumowanie

aktywa
391 tys.
przychód
2,1 mln
zysk
40 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIELSKO-BIAŁA
Adres
UL. KARPACKA, 24
Kod pocztowy
43-300
Rejestracja
2017-02-24
Rozpoczęcie działalności
2017-02-24
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST KOMPLEMENTARIUSZ DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pate media osiągnęła 2 126 032 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 125 925 zł. Pozostałe przychody to 107 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 085 873 zł.
Zysk netto wyniósł 40 051 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 167 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 126 032 zł w 2022 roku.
• 1 731 068 zł w 2021 roku.
• 852 828 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 36 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 40 051 zł w 2022 roku.
• -82 800 zł w 2021 roku.
• -198 644 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pate media wynosi 1 577 559 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 315 079 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 152 000 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 577 559 zł w 2022 roku.
• 1 154 045 zł w 2021 roku.
• 568 552 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pate media wyniosła 391 220 zł.
a
ktywa trwałe to 151 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 240 008 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 391 220 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -704 073 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 095 293 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -39 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 391 220 zł w 2022 roku.
• 364 017 zł w 2021 roku.
• 419 369 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pate media wyniosły 1 095 293 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 391 220 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 280%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 095 293 zł w 2022 roku
• 1 108 140 zł w 2021 roku
• 1 079 693 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 280% w 2022 roku
• 304% w 2021 roku
• 257% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pate media wykazała przychody na poziomie 2 126 032 zł.
Organizacja zarobiła 47 408 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7357 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 40 051 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1839 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7357 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Pate media wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 94% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki