CONTENT HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000580143
NIP
6772393511
REGON
362724039

Podsumowanie

aktywa
995 tys.
przychód
3,7 mln
zysk
267 tys.
wartość firmy
3,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. ORLĄT LWOWSKICH, 8
Kod pocztowy
31-518
Rejestracja
2015-10-13
Rozpoczęcie działalności
2015-10-13
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA LUB ROZPORZĄDZENIA PRAWEM, O WARTOŚCI DO 50.000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH SAMODZIELNIE, ZAŚ W ZAKRESIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA LUB ROZPORZĄDZENIA PRAWEM, O WARTOŚCI PONAD 50.000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Content house osiągnęła 3 686 034 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 684 629 zł. Pozostałe przychody to 1405 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 417 259 zł.
Zysk netto wyniósł 267 370 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 452 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 686 034 zł w 2022 roku.
• 2 282 579 zł w 2021 roku.
• 2 831 218 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 57 463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 267 370 zł w 2022 roku.
• -312 296 zł w 2021 roku.
• 32 754 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Content house wynosi 3 556 805 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 29 969 zł a 9 215 085 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 502 869 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 556 805 zł w 2022 roku.
• 1 521 719 zł w 2021 roku.
• 2 082 157 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Content house wyniosła 994 639 zł.
a
ktywa obrotowe to 994 639 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 994 639 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 39 958 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 954 681 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 65 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 994 639 zł w 2022 roku.
• 486 964 zł w 2021 roku.
• 426 059 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 669%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 137 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Content house wyniosły 954 681 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 994 639 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 82 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 954 681 zł w 2022 roku
• 714 376 zł w 2021 roku
• 341 174 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2022 roku
• 147% w 2021 roku
• 80% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Content house wykazała przychody na poziomie 3 686 034 zł.
Organizacja zarobiła 273 751 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6381 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 267 370 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1276 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6381 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 6372 zł w 2020 roku

Organizacja Content house wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Michalik Tomasz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Miłkowski Grzegorz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Wieja Robert posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.