SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA LUB ROZPORZĄDZENIA PRAWEM, O WARTOŚCI DO 50.000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH SAMODZIELNIE, ZAŚ W ZAKRESIE CZYNNOŚCI DOTYCZĄCYCH ZACIĄGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA LUB ROZPORZĄDZENIA PRAWEM, O WARTOŚCI PONAD 50.000,00 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Członkostwo w Business Centre Club i Izbie Gospodarki Elektronicznej.
Content House to uznawana agencja zajmująca się kompleksowym marketingiem treści, której misją jest wspieranie lojalności i zaangażowania klientów poprzez dostarczanie wartościowych materiałów. Działa w obszarze content marketingu, video i influencer marketingu, co czyni ją jedną z najbardziej doświadczonych i nagradzanych agencji w Polsce. Content House projektuje różnorodne treści dostosowane do potrzeb swoich klientów, od artykułów i grafik po wideo i infografiki. Agencja kładzie duży nacisk na strategię content marketingu, która jest ścisłe dopasowana do specyfiki branży i oczekiwań odbiorców, a jej zespół składa się z wysokiej klasy specjalistów. Content House od 2017 roku jest członkiem Business Centre Club, a także Izby Gospodarki Elektronicznej, co potwierdza jej renomę na rynku. Wzrost efektywności komunikacji oraz satysfakcja klientów są kluczowymi osiągnięciami agencji, która zdobyła wiele prestiżowych nagród branżowych w ostatnich latach. Dzięki współpracy z renomowanymi markami, agencja skutecznie wspiera rozwój ich działalności poprzez stworzenie unikalnych i skutecznych treści, a także automatyzację procesów marketingowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Content House osiągnęła 2 957 088 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 957 088 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 347 272 zł.
Strata netto wyniosła 390 184 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 219 384 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 957 088 zł w 2024 roku.
• 3 595 455 zł w 2023 roku.
• 3 686 034 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -52 891 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -390 184 zł w 2024 roku.
• -502 403 zł w 2023 roku.
• 267 370 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Content House wynosi -345 tys. zł.
EBITDA Content House wynosi -345 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
46 518 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -345 458 zł w
2024 roku.
• -468 372 zł w
2023 roku.
• 293 226 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Content House wynosi 1 971 392 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 392 719 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 132 704 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 971 392 zł w 2024 roku.
• 2 396 970 zł w 2023 roku.
• 3 556 805 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Content House wynosi 3,46%. To oznacza, że firma ma szansę 3,46% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,454% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,46% w 2024 roku.
• 4,05% w 2023 roku.
• 0,18% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Content House charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 800 747
zł.
Koszty operacyjne Content House wyniosły 3 302 545
zł.
Wynagrodzenia stanowią 55%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
186 689 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 800 747 zł w 2024 roku
• 2 515 075 zł w 2023 roku
• 1 777 437 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
55% w 2024 roku
•
62% w 2023 roku
•
52% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Content House wyniosła 365 706 zł.
a
ktywa obrotowe to 365 706 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 365 706 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -981 011 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 346 717 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -43 173 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 365 706 zł w 2024 roku.
• 427 266 zł w 2023 roku.
• 994 639 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -107%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła -12%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Content House wyniosły 1 346 717 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 365 706 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 368%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 115 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 346 717 zł w 2024 roku
• 1 018 092 zł w 2023 roku
• 954 681 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 368% w 2024 roku
• 238% w 2023 roku
• 96% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Content House wykazała przychody na poziomie 2 957 088 zł.
Organizacja zarobiła -390 184 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -390 184 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 6381 zł w 2022 roku