BRAND DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000638774
NIP
5213748788
REGON
365464202

Podsumowanie

aktywa
75,8 mln
przychód
348,1 mln
zysk
-189 tys.
wartość firmy
249 mln
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. ŚWIĘTEGO ROCHA, 8
Kod pocztowy
15-879
Rejestracja
2016-09-23
Rozpoczęcie działalności
2016-09-23
Kapitał zakładowy
632150,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE; 2) CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand distribution osiągnęła 348 144 096 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 347 466 549 zł. Pozostałe przychody to 677 547 zł.
Całkowite koszty wyniosły 347 655 543 zł.
Strata netto wyniosła 188 993 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 81 849 418 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 348 144 096 zł w 2022 roku.
• 226 128 011 zł w 2021 roku.
• 150 714 192 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 444 696 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -188 993 zł w 2022 roku.
• 2 005 290 zł w 2021 roku.
• 1 236 153 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution wynosi 249 024 818 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 870 360 240 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 58 798 467 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 249 024 818 zł w 2022 roku.
• 175 843 668 zł w 2021 roku.
• 120 448 438 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand distribution wyniosła 75 786 359 zł.
a
ktywa trwałe to 23 119 882 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 666 476 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 75 786 359 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 571 672 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 214 687 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 18 178 132 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 75 786 359 zł w 2022 roku.
• 59 003 661 zł w 2021 roku.
• 43 369 842 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand distribution wyniosły 53 214 687 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 75 786 359 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 747 743 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 214 687 zł w 2022 roku
• 36 242 996 zł w 2021 roku
• 23 332 909 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 33.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand distribution wykazała przychody na poziomie 348 144 096 zł.
Organizacja zarobiła 1 107 325 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 296 318 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -188 993 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 117% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 324 080 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 296 318 zł w 2022 roku
• 277 703 zł w 2021 roku
• 449 527 zł w 2020 roku

Organizacja Brand distribution wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Vollmart24.com posiada 10000 udziałów, które stanowią 79.1% firmy.
Sawosz Wiktor posiada b.d. udziałów, które stanowią b.d.% firmy.
Największym udziałowcem od 28.03.2024 jest Vollmart24.com kontrolujący 79% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.01.2022 do 28.03.2024:
• Sawosz Angelika (0% udziałów)
• Vollmart24.com (0% udziałów)
• Brand Distribution Trade (0% udziałów)
W okresie od 28.10.2021 do 19.01.2022 najwięcej udziałów posiadał Sawosz Wiktor . Jego udziały w tym czasie wynosiły 96%.