BRAND DISTRIBUTION TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA W LIKWIDACJI KRS
0000756824
NIP
5213699386
REGON
361764670

Podsumowanie

aktywa
10,6 mln
przychód
83,1 mln
zysk
5 mln
wartość firmy
79,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI, 18
Kod pocztowy
02-653
Rejestracja
2018-11-09
Rozpoczęcie działalności
2015-06-15
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand distribution trade osiągnęła 83 091 326 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 82 990 020 zł. Pozostałe przychody to 101 307 zł.
Całkowite koszty wyniosły 77 945 089 zł.
Zysk netto wyniósł 5 044 931 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 71 292 082 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 091 326 zł w 2019 roku.
• 11 799 244 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4 666 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 044 931 zł w 2019 roku.
• 378 223 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand distribution trade wynosi 79 588 924 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 014 983 zł a 207 728 316 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 69 978 587 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 79 588 924 zł w 2019 roku.
• 9 610 338 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand distribution trade wyniosła 10 589 880 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 589 880 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 589 880 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 353 310 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 236 569 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5 302 535 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 589 880 zł w 2019 roku.
• 5 287 344 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 48%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand distribution trade wyniosły 5 236 569 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 589 880 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 49%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 257 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 236 569 zł w 2019 roku
• 4 978 965 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 44.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 49% w 2019 roku
• 94% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand distribution trade wykazała przychody na poziomie 83 091 326 zł.
Organizacja zarobiła 5 044 931 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 044 931 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Brand distribution trade wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.04%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki