CREATIVE PRO (PL) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000613072
NIP
7010576550
REGON
364444864

Podsumowanie

aktywa
3,9 mln
przychód
7,1 mln
zysk
411 tys.
wartość firmy
6,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA 3 MAJA, 2
Kod pocztowy
00-391
Rejestracja
2016-05-12
Rozpoczęcie działalności
2016-05-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative pro (pl) osiągnęła 7 052 253 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 052 253 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 641 073 zł.
Zysk netto wyniósł 411 179 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 981 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 052 253 zł w 2022 roku.
• 2 179 576 zł w 2021 roku.
• 4 050 189 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 61 805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 411 179 zł w 2022 roku.
• 30 714 zł w 2021 roku.
• -394 101 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative pro (pl) wynosi 6 679 245 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 333 025 zł a 17 630 632 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 951 125 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 679 245 zł w 2022 roku.
• 1 739 512 zł w 2021 roku.
• 2 840 696 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative pro (pl) wyniosła 3 852 949 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 852 949 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 852 949 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 444 033 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 408 916 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 420 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 852 949 zł w 2022 roku.
• 3 059 133 zł w 2021 roku.
• 2 382 177 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative pro (pl) wyniosły 3 408 916 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 852 949 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 354 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 408 916 zł w 2022 roku
• 2 840 993 zł w 2021 roku
• 2 194 751 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 92% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative pro (pl) wykazała przychody na poziomie 7 052 253 zł.
Organizacja zarobiła 423 693 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 514 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 411 179 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 32 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 514 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Creative pro (pl) wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Creative Pro A.s. posiada 85 udziałów, które stanowią 85% firmy.
Piekarski Tomasz posiada 15 udziałów, które stanowią 15% firmy.
Największym udziałowcem od 15.03.2023 jest Creative Pro A.s. kontrolujący 85% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.06.2017 do 15.03.2023 był Piekarski Tomasz kontrolując 15% udziałów.
W okresie od 18.08.2016 do 15.06.2017 najwięcej udziałów posiadał Creative Pro A.s.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.