Organizacja Creative pro (pl) osiągnęła 7 052 253 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 052 253 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 641 073 zł.
Zysk netto wyniósł 411 179 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 981 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 052 253 zł w 2022 roku.
• 2 179 576 zł w 2021 roku.
• 4 050 189 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 411 179 zł w 2022 roku.
• 30 714 zł w 2021 roku.
• -394 101 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative pro (pl) wynosi 6 679 245 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
333 025 zł a 17 630 632 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 951 125 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 679 245 zł w 2022 roku.
• 1 739 512 zł w 2021 roku.
• 2 840 696 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative pro (pl) wyniosła 3 852 949 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 852 949 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 852 949 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 444 033 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 408 916 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 420 939 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 852 949 zł w 2022 roku.
• 3 059 133 zł w 2021 roku.
• 2 382 177 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 93%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative pro (pl) wyniosły 3 408 916 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 852 949 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 354 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 408 916 zł w 2022 roku
• 2 840 993 zł w 2021 roku
• 2 194 751 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2022 roku
• 93% w 2021 roku
• 92% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative pro (pl) wykazała przychody na poziomie 7 052 253 zł.
Organizacja zarobiła 423 693 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 514 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 411 179 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 32 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 514 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku