SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ WOLI - ZARÓWNO W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, JAK I JEDNOOSOBOWEGO - UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja Centrumreklamowe24 osiągnęła 104 668 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 104 663 zł. Pozostałe przychody to 5 zł.
Całkowite koszty wyniosły 191 089 zł.
Strata netto wyniosła 86 426 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -75 533 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 104 668 zł w 2024 roku.
• 85 231 zł w 2023 roku.
• 176 594 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -13 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -86 426 zł w 2024 roku.
• 10 586 zł w 2023 roku.
• 12 055 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Centrumreklamowe24 wynosi -82 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
13 845 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -82 078 zł w
2024 roku.
• 15 501 zł w
2023 roku.
• 16 469 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrumreklamowe24 wynosi 99 336 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 261 671 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 50 004 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 99 336 zł w 2024 roku.
• 194 494 zł w 2023 roku.
• 229 887 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Centrumreklamowe24 wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,90% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrumreklamowe24 wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Centrumreklamowe24 charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Centrumreklamowe24 wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 14 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 14 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
2 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 13 tys. zł w 2023 roku.
• 11 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 2 tys. zł w 2023 roku.
• 2 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 14 tys. zł w 2024 roku.
• 44 tys. zł w 2023 roku.
• 30 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Centrumreklamowe24 wyniosły 186 741
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-22 780 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 590 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrumreklamowe24 wyniosła 68 275 zł.
a
ktywa obrotowe to 68 275 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 68 275 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 39 409 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 866 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7592 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 68 275 zł w 2024 roku.
• 138 964 zł w 2023 roku.
• 123 457 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -127%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -219%.
Marża operacyjna wyniosła -78%.
Marża netto wyniosła -83%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -35.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrumreklamowe24 wyniosły 28 866 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 68 275 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8061 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 866 zł w 2024 roku
• 11 858 zł w 2023 roku
• 38 208 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2024 roku
• 9% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrumreklamowe24 wykazała przychody na poziomie 104 668 zł.
Organizacja zarobiła -83 546 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2880 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -86 426 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 480 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2880 zł w 2024 roku
• 1271 zł w 2023 roku
• 1149 zł w 2022 roku