CENTRUMREKLAMOWE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000606590
NIP
6972321775
REGON
363767938

Podsumowanie

aktywa
123 tys.
przychód
177 tys.
zysk
12 tys.
wartość firmy
230 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
WILKOWICE
Adres
FELKOWO, 6
Kod pocztowy
64-115
Rejestracja
2016-03-11
Rozpoczęcie działalności
2016-02-12
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ WOLI - ZARÓWNO W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, JAK I JEDNOOSOBOWEGO - UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrumreklamowe24 osiągnęła 176 594 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 176 594 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 164 539 zł.
Zysk netto wyniósł 12 055 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -95 318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 176 594 zł w 2022 roku.
• 271 005 zł w 2021 roku.
• 395 050 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3637 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 055 zł w 2022 roku.
• 16 137 zł w 2021 roku.
• 36 719 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrumreklamowe24 wynosi 229 887 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 63 937 zł a 441 485 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -42 368 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 229 887 zł w 2022 roku.
• 300 114 zł w 2021 roku.
• 453 034 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrumreklamowe24 wyniosła 123 457 zł.
a
ktywa obrotowe to 123 457 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 123 457 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 85 249 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 38 208 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 123 457 zł w 2022 roku.
• 126 061 zł w 2021 roku.
• 133 265 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centrumreklamowe24 wyniosły 38 208 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 123 457 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 38 208 zł w 2022 roku
• 52 867 zł w 2021 roku
• 76 209 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
• 57% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centrumreklamowe24 wykazała przychody na poziomie 176 594 zł.
Organizacja zarobiła 13 204 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1149 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 055 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 287 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1149 zł w 2022 roku
• 1906 zł w 2021 roku
• 3685 zł w 2020 roku

Organizacja Centrumreklamowe24 wykazała zysk netto większy niż 44% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 48% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 44% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 48% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Matuszewski Przemysław posiada 250 udziałów, które stanowią 83.3% firmy.
Matuszewska Anna posiada 50 udziałów, które stanowią 16.7% firmy.