Organizacja Agencja Reklamowa Design Shop osiągnęła 46 753 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 46 753 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 25 268 zł.
Zysk netto wyniósł 21 485 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9351 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 46 753 zł w 2024 roku.
• 46 228 zł w 2023 roku.
• 71 470 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 485 zł w 2024 roku.
• 24 204 zł w 2023 roku.
• 37 466 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowa Design Shop wynosi 24 tys. zł.
EBITDA Agencja Reklamowa Design Shop wynosi 24 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa Design Shop wynosi 234 792 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
70 129 zł a 627 652 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 46 958 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 234 792 zł w 2024 roku.
• 229 205 zł w 2023 roku.
• 280 928 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa Design Shop wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa Design Shop charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 7719
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa Design Shop wyniosły 22 388
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1544 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 7719 zł w 2024 roku
• 6407 zł w 2023 roku
• 5440 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
35% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa Design Shop wyniosła 174 514 zł.
a
ktywa obrotowe to 174 514 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 174 514 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 156 913 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 601 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 34 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 174 514 zł w 2024 roku.
• 157 387 zł w 2023 roku.
• 132 589 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 52%.
Marża netto wyniosła 46%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa Design Shop wyniosły 17 601 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 174 514 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 601 zł w 2024 roku
• 21 959 zł w 2023 roku
• 21 364 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2024 roku
• 14% w 2023 roku
• 16% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa Design Shop wykazała przychody na poziomie 46 753 zł.
Organizacja zarobiła 23 716 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2231 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 485 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 446 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2231 zł w 2024 roku
• 2543 zł w 2023 roku
• 3751 zł w 2022 roku