BRANDWISE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000565215
NIP
5223032933
REGON
361899021

Podsumowanie

aktywa
424 tys.
przychód
865 tys.
zysk
16 tys.
wartość firmy
823 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
STARE BABICE
Adres
UL. MICHAŁA WOŁODYJOWSKIEGO, 49 D
Kod pocztowy
05-082
Rejestracja
2015-06-29
Rozpoczęcie działalności
2015-06-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.brandwise.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: - W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU, - W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis działalności: Brandwise to dynamiczna agencja marketingu zintegrowanego, której misją jest ...
W skrócie
  • Agencja marketingu zintegrowanego
  • Tworzenie unikatowych narzędzi marketingowych
  • Kompleksowe usługi marketingu cyfrowego
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi
  • Analiza efektywności marketingu

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandwise osiągnęła 864 897 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 864 897 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 848 470 zł.
Zysk netto wyniósł 16 427 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -111 556 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 864 897 zł w 2022 roku.
• 1 093 057 zł w 2021 roku.
• 890 183 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 70 564 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 427 zł w 2022 roku.
• 322 675 zł w 2021 roku.
• 37 788 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandwise wynosi 822 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 164 270 zł a 2 162 243 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -25 122 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 822 844 zł w 2022 roku.
• 2 187 624 zł w 2021 roku.
• 744 606 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandwise wyniosła 424 349 zł.
a
ktywa trwałe to 174 154 zł.
a
ktywa obrotowe to 250 195 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 424 349 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 240 717 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 183 631 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 424 349 zł w 2022 roku.
• 487 675 zł w 2021 roku.
• 343 073 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandwise wyniosły 183 631 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 424 349 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -105 820 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 183 631 zł w 2022 roku
• 263 385 zł w 2021 roku
• 441 458 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 24.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
• 129% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandwise wykazała przychody na poziomie 864 897 zł.
Organizacja zarobiła 20 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4326 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 427 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 865 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4326 zł w 2022 roku
• 29 657 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Brandwise wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Świrgał Łukasz posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Banaszak Aleksander posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 17.05.2018 jest Świrgał Łukasz kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.06.2015 do 17.05.2018 był Świrgał Łukasz kontrolując 90% udziałów.