BRANDWISE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000565215NIP
5223032933REGON
361899021
Podsumowanie
aktywa
424 tys.
przychód
865 tys.
zysk
16 tys.
wartość firmy
823 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
STARE BABICE
Adres
UL. MICHAŁA WOŁODYJOWSKIEGO, 49 D
Kod pocztowy
05-082
Rejestracja
2015-06-29
Rozpoczęcie działalności
2015-06-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.brandwise.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: - W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU, - W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis działalności:Brandwise to dynamiczna agencja marketingu zintegrowanego, której misją jest...dostarczanie efektywnych rozwiązań komunikacyjnych oraz narzędzi marketingowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki połączeniu strategii, kreatywności i nowoczesnych technologii, Brandwise pomaga firmom wzmacniać ich pozycję na rynku oraz budować trwałe relacje z konsumentami. Agencja specjalizuje się w tworzeniu unikatowych kampanii reklamowych, które skutecznie docierają do odpowiednich grup odbiorców. Dodatkowo, Brandwise oferuje kompleksowe usługi w zakresie marketingu cyfrowego, w tym zarządzania mediami społecznościowymi, SEO, SEM oraz analizą efektywności działań marketingowych. Doświadczenie i zaangażowanie zespołu Brandwise pozwalają na dostarczanie spersonalizowanych usług, które przekładają się na wymierne korzyści dla klientów.
W skrócie
Agencja marketingu zintegrowanego
Tworzenie unikatowych narzędzi marketingowych
Kompleksowe usługi marketingu cyfrowego
Zarządzanie mediami społecznościowymi
Analiza efektywności marketingu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandwise osiągnęła 864 897 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 864 897 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 848 470 zł.
Zysk netto wyniósł 16 427 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -111 556 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 864 897 zł w 2022 roku.
• 1 093 057 zł w 2021 roku.
• 890 183 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 70 564 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 16 427 zł w 2022 roku.
• 322 675 zł w 2021 roku.
• 37 788 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandwise wynosi 822 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
164 270 zł a 2 162 243 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -25 122 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 822 844 zł w 2022 roku.
• 2 187 624 zł w 2021 roku.
• 744 606 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandwise wyniosła 424 349 zł.
a
ktywa trwałe to 174 154 zł.
a
ktywa obrotowe to 250 195 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 424 349 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 240 717 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 183 631 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 424 349 zł w 2022 roku.
• 487 675 zł w 2021 roku.
• 343 073 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandwise wyniosły 183 631 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 424 349 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 43%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -105 820 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 183 631 zł w 2022 roku
• 263 385 zł w 2021 roku
• 441 458 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 24.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 43% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
• 129% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandwise wykazała przychody na poziomie 864 897 zł.
Organizacja zarobiła 20 753 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4326 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 16 427 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 865 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4326 zł w 2022 roku
• 29 657 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku