Organizacja wydarzeń, takich jak konferencje i jubilee
Zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych
Tworzenie strategii marketingowych i audytów
Kreacja graficzna i identyfikacja wizualna
TANDEM Agencja Marketingowa to doświadczona firma z siedzibą w Bydgoszczy, która od ponad 20 lat zajmuje się kompleksową obsługą marketingową. Specjalizuje się w różnych dziedzinach, takich jak event marketing, zarządzanie mediami społecznościowymi, tworzenie strategii marketingowych oraz kreacja graficzna. Agencja stawia na bliską współpracę z klientami, co pozwala lepiej zrozumieć ich potrzeby i wyzwania. W ofercie TANDEM znajdują się usługi związane z organizacją konferencji, jubilee, szkoleń, a także tworzeniem i zarządzaniem kampaniami reklamowymi online. Firma wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego projektu, dbaniem o detale i efektywną komunikacją poprzez przypisywanie odpowiednich specjalistów do realizacji zleceń. Jej celem jest dostarczenie rozwiązań, które przyczyniają się do sukcesu klientów. Agencja posiada na koncie liczne zrealizowane projekty, które zdobyły uznanie w branży, co potwierdzają pozytywne opinie współpracujących firm.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tandem Agencja Marketingowa osiągnęła 269 552 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 269 540 zł. Pozostałe przychody to 13 zł.
Całkowite koszty wyniosły 269 342 zł.
Zysk netto wyniósł 198 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -96 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 269 552 zł w 2024 roku.
• 301 430 zł w 2023 roku.
• 286 062 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 688 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 198 zł w 2024 roku.
• 33 028 zł w 2023 roku.
• -51 888 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Tandem Agencja Marketingowa wynosi 1 tys. zł.
EBITDA Tandem Agencja Marketingowa wynosi 34 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
19 468 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 608 zł w
2024 roku.
• 32 314 zł w
2023 roku.
• -59 174 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
16 203 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 34 123 zł w
2024 roku.
• 53 453 zł w
2023 roku.
• -59 174 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tandem Agencja Marketingowa wynosi 362 980 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1979 zł a 973 267 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -118 126 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 362 980 zł w 2024 roku.
• 515 403 zł w 2023 roku.
• 348 276 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tandem Agencja Marketingowa wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Tandem Agencja Marketingowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 55 917
zł.
Koszty operacyjne Tandem Agencja Marketingowa wyniosły 268 931
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-12 203 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 55 917 zł w 2024 roku
• 44 304 zł w 2023 roku
• 111 355 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
17% w 2023 roku
•
33% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tandem Agencja Marketingowa wyniosła 289 351 zł.
a
ktywa trwałe to 112 919 zł.
a
ktywa obrotowe to 176 432 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 289 351 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 243 317 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 035 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 289 351 zł w 2024 roku.
• 277 898 zł w 2023 roku.
• 286 519 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tandem Agencja Marketingowa wyniosły 46 035 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 289 351 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -23 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 035 zł w 2024 roku
• 34 779 zł w 2023 roku
• 76 428 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2024 roku
• 13% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tandem Agencja Marketingowa wykazała przychody na poziomie 269 552 zł.
Organizacja zarobiła 621 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 423 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 198 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 68% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2777 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 423 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku