"MULTIMEDIA PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000127767
NIP
5492100418
REGON
356041339

Podsumowanie

aktywa
501 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
217 tys.
wartość firmy
1,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
OŚWIĘCIM
Adres
UL. KAROLA OLSZEWSKIEGO, 2B
Kod pocztowy
32-600
Rejestracja
2002-08-24
Rozpoczęcie działalności
2001-03-31
Kapitał zakładowy
111000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.multimedia-partner.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU I POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "multimedia partner" osiągnęła 1 146 873 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 146 816 zł. Pozostałe przychody to 57 zł.
Całkowite koszty wyniosły 929 735 zł.
Zysk netto wyniósł 217 081 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 87 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 146 873 zł w 2022 roku.
• 1 146 873 zł w 2021 roku.
• 645 515 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 51 316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 217 081 zł w 2022 roku.
• 217 081 zł w 2021 roku.
• -141 732 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "multimedia partner" wynosi 1 690 675 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 57 768 zł a 3 039 139 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 243 533 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 690 675 zł w 2022 roku.
• 1 690 675 zł w 2021 roku.
• 430 343 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "multimedia partner" wyniosła 500 734 zł.
a
ktywa trwałe to 167 723 zł.
a
ktywa obrotowe to 333 011 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 500 734 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 77 023 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 423 711 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 500 734 zł w 2022 roku.
• 500 734 zł w 2021 roku.
• 241 210 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 282%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "multimedia partner" wyniosły 423 711 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 500 734 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 423 711 zł w 2022 roku
• 423 711 zł w 2021 roku
• 381 268 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 158% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "multimedia partner" wykazała przychody na poziomie 1 146 873 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja "multimedia partner" wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kornecka Halina posiada 114 udziałów, które stanowią 51.4% firmy.
Janik Robert posiada 74 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Gałgan Ryszard posiada 34 udziałów, które stanowią 15.3% firmy.
Największym udziałowcem od 20.05.2019 jest Kornecka Halina kontrolujący 51% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.11.2006 do 20.05.2019:
• Janik Robert (33% udziałów)
• Kornecka Halina (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.07.2003 do 02.11.2006:
• Janik Robert (33% udziałów)
• Kornecka Halina (33% udziałów)
• Gałgan Ryszard (33% udziałów)