CONTEXT AD NETWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000441080
NIP
9512362596
REGON
146404158

Podsumowanie

aktywa
453 tys.
przychód
2,6 mln
zysk
359 tys.
wartość firmy
3,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
MARSZAŁKOWSKA, 58
Kod pocztowy
00-545
Rejestracja
2012-11-22
Rozpoczęcie działalności
2012-12-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
contextad.pl
Email
szymon.moscicki@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ OSOBY - ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Context ad network osiągnęła 2 585 536 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 583 322 zł. Pozostałe przychody to 2215 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 224 728 zł.
Zysk netto wyniósł 358 594 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 457 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 585 536 zł w 2022 roku.
• 61 029 zł w 2021 roku.
• 28 500 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 71 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 358 594 zł w 2022 roku.
• -32 828 zł w 2021 roku.
• 1472 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Context ad network wynosi 3 436 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 278 853 zł a 6 463 840 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 637 241 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 436 920 zł w 2022 roku.
• 50 594 zł w 2021 roku.
• 59 418 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Context ad network wyniosła 453 211 zł.
a
ktywa obrotowe to 453 211 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 453 211 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 371 805 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 81 407 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 63 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 453 211 zł w 2022 roku.
• 115 916 zł w 2021 roku.
• 46 039 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 79%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Context ad network wyniosły 81 407 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 453 211 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 18%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 96 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 81 407 zł w 2022 roku
• 102 705 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 18% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Context ad network wykazała przychody na poziomie 2 585 536 zł.
Organizacja zarobiła 393 964 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 35 370 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 358 594 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6955 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 35 370 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Context ad network wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pietruszka Marcin posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Mościcki Szymon posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Pietruszka Marcin (50% udziałów)
• Mościcki Szymon (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 23.12.2015 do 07.10.2021 był Oan kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 14.05.2013 do 23.12.2015 najwięcej udziałów posiadał Oan . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.