CALL CENTER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000521213
NIP
9512027998
REGON
017393740

Podsumowanie

aktywa
10,5 mln
przychód
21,5 mln
zysk
2,5 mln
wartość firmy
28,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
WOŁOSKA, 16
Kod pocztowy
02-675
Rejestracja
2014-08-29
Rozpoczęcie działalności
2001-11-01
Kapitał zakładowy
1082240,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.ccp.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Branże
Działalność centrów telefonicznych (call center) Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana Praktyka pielęgniarek i położnych Badanie rynku i opinii publicznej Pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne TELEKOMUNIKACJA Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji Działalność komercyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Doradztwo związane z zarządzaniem Działalność centrów telefonicznych (call center) Produkcja komputerów i urządzeń peryferyjnych Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji Naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, maszyn i urządzeń Pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ZATRUDNIENIEM POLIGRAFIA I REPRODUKCJA ZAPISANYCH NOŚNIKÓW INFORMACJI Sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA Działalność wspomagająca edukację Praktyka lekarska ogólna Produkcja maszyn i sprzętu biurowego, z wyłączeniem komputerów i urządzeń peryferyjnych Sprzedaż hurtowa narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej Reklama Działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych Działalność związana z tłumaczeniami Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Praktyka lekarska specjalistyczna Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Call center poland osiągnęła 21 454 221 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 454 221 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 967 691 zł.
Zysk netto wyniósł 2 486 530 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 509 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 454 221 zł w 2021 roku.
• 22 703 785 zł w 2020 roku.
• 17 935 935 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 225 144 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 486 530 zł w 2021 roku.
• 2 608 860 zł w 2020 roku.
• 1 358 756 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Call center poland wynosi 28 324 072 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 4 075 136 zł a 53 635 554 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 645 544 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 324 072 zł w 2021 roku.
• 29 738 181 zł w 2020 roku.
• 19 602 554 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Call center poland wyniosła 10 507 982 zł.
a
ktywa trwałe to 2 183 241 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 324 741 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 507 982 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 433 515 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 074 467 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -454 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 507 982 zł w 2021 roku.
• 8 266 807 zł w 2020 roku.
• 9 781 604 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 68.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Call center poland wyniosły 5 074 467 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 507 982 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 546 383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 074 467 zł w 2021 roku
• 2 710 963 zł w 2020 roku
• 6 834 619 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2021 roku
• 33% w 2020 roku
• 70% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Call center poland wykazała przychody na poziomie 21 454 221 zł.
Organizacja zarobiła 2 988 258 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 501 728 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 486 530 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -150 559 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 501 728 zł w 2021 roku
• 671 578 zł w 2020 roku
• 90 262 zł w 2019 roku

Organizacja Call center poland wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność centrów telefonicznych (call center)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.6%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Ccig Group posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 17.02.2016 jest Ccig Group kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.08.2014 do 17.02.2016 był Mbank kontrolując 100% udziałów.