SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ. W PRZYPADKU ISTNIENIA W SPÓŁCE WIĘKSZEJ LICZBY KOMPLEMENTARIUSZY, KAŻDY Z NICH MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Organizacja Marketing Gomez osiągnęła 3 331 823 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 331 823 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 305 921 zł.
Zysk netto wyniósł 25 901 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 357 604 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 331 823 zł w 2024 roku.
• 3 248 627 zł w 2023 roku.
• 2 755 270 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3696 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 25 901 zł w 2024 roku.
• 12 815 zł w 2023 roku.
• 43 319 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing Gomez wynosi 39 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
5547 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 38 856 zł w
2024 roku.
• 20 338 zł w
2023 roku.
• 50 032 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing Gomez wynosi 2 440 759 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
115 939 zł a 8 329 556 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 267 933 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 440 759 zł w 2024 roku.
• 2 313 523 zł w 2023 roku.
• 2 097 025 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing Gomez wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Marketing Gomez charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 816 587
zł.
Koszty operacyjne Marketing Gomez wyniosły 3 292 966
zł.
Wynagrodzenia stanowią 55%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
158 404 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 816 587 zł w 2024 roku
• 1 961 164 zł w 2023 roku
• 1 680 400 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
55% w 2024 roku
•
61% w 2023 roku
•
62% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing Gomez wyniosła 379 519 zł.
a
ktywa obrotowe to 379 519 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 379 519 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 154 585 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 224 934 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 31 639 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 379 519 zł w 2024 roku.
• 555 668 zł w 2023 roku.
• 425 035 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketing Gomez wyniosły 224 934 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 379 519 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 976 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 224 934 zł w 2024 roku
• 426 983 zł w 2023 roku
• 309 165 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2024 roku
• 77% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketing Gomez wykazała przychody na poziomie 3 331 823 zł.
Organizacja zarobiła 38 784 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 883 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 25 901 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 33% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 883 zł w 2024 roku
• 7374 zł w 2023 roku
• 6705 zł w 2022 roku
Organizacja Marketing Gomez wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki