MARKETING GOMEZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000510474
NIP
9721249444
REGON
302731106

Podsumowanie

aktywa
425 tys.
przychód
2,8 mln
zysk
43 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
SUCHY LAS
Adres
DIAMENTOWA, 9
Kod pocztowy
62-002
Rejestracja
2014-05-22
Rozpoczęcie działalności
2014-06-16
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ. W PRZYPADKU ISTNIENIA W SPÓŁCE WIĘKSZEJ LICZBY KOMPLEMENTARIUSZY, KAŻDY Z NICH MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing gomez osiągnęła 2 755 270 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 755 270 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 711 951 zł.
Zysk netto wyniósł 43 319 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 385 335 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 755 270 zł w 2022 roku.
• 2 506 639 zł w 2021 roku.
• 2 261 610 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8658 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 43 319 zł w 2022 roku.
• 57 294 zł w 2021 roku.
• 3254 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing gomez wynosi 2 097 025 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 86 902 zł a 6 888 174 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 306 360 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 097 025 zł w 2022 roku.
• 1 954 683 zł w 2021 roku.
• 1 532 197 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing gomez wyniosła 425 035 zł.
a
ktywa obrotowe to 425 035 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 425 035 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 115 870 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 309 165 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 53 398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 425 035 zł w 2022 roku.
• 353 362 zł w 2021 roku.
• 244 471 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing gomez wyniosły 309 165 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 425 035 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 73%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 309 165 zł w 2022 roku
• 280 812 zł w 2021 roku
• 229 215 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 73% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing gomez wykazała przychody na poziomie 2 755 270 zł.
Organizacja zarobiła 50 024 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6705 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 43 319 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6705 zł w 2022 roku
• 7492 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing gomez wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 83% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 79% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 83% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki