Organizacja Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa osiągnęła 2 989 356 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 989 356 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 953 965 zł.
Zysk netto wyniósł 35 392 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 27 910 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 989 356 zł w 2024 roku.
• 1 788 407 zł w 2023 roku.
• 4 559 555 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -7302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 35 392 zł w 2024 roku.
• -89 694 zł w 2023 roku.
• 147 782 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wynosi 39 tys. zł.
EBITDA Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wynosi 39 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
8528 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 39 090 zł w
2024 roku.
• -88 981 zł w
2023 roku.
• 154 913 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
8521 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 39 140 zł w
2024 roku.
• -88 981 zł w
2023 roku.
• 154 913 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wynosi 2 276 287 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
141 816 zł a 7 473 391 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -463 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 276 287 zł w 2024 roku.
• 1 307 543 zł w 2023 roku.
• 3 813 372 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2024 roku.
• 0,17% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 214 984
zł.
Koszty operacyjne Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wyniosły 2 950 266
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
17 236 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 214 984 zł w 2024 roku
• 144 719 zł w 2023 roku
• 140 350 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
8% w 2023 roku
•
3% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wyniosła 920 361 zł.
a
ktywa obrotowe to 920 361 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 920 361 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 189 088 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 731 273 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 54 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 920 361 zł w 2024 roku.
• 487 151 zł w 2023 roku.
• 693 971 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wyniosły 731 273 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 920 361 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 278 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 731 273 zł w 2024 roku
• 333 456 zł w 2023 roku
• 450 581 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2024 roku
• 68% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wykazała przychody na poziomie 2 989 356 zł.
Organizacja zarobiła 35 766 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 374 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 35 392 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1361 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 374 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 8669 zł w 2022 roku
Organizacja Grand Spedycja Logistyka Międzynarodowa wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Działalność pozostałych agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 40% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 40% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.