MARTON MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000457343
NIP
5030077441
REGON
341415085

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
2,2 mln
zysk
225 tys.
wartość firmy
2,8 mln
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
GOLUB-DOBRZYŃ
Adres
ŻEROMSKIEGO, 1
Kod pocztowy
87-400
Rejestracja
2013-04-05
Rozpoczęcie działalności
2013-04-05
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.martonmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marton media osiągnęła 2 220 739 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 220 739 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 996 191 zł.
Zysk netto wyniósł 224 548 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 150 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 220 739 zł w 2022 roku.
• 1 950 840 zł w 2021 roku.
• 1 836 383 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 39 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 224 548 zł w 2022 roku.
• 176 408 zł w 2021 roku.
• 314 499 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marton media wynosi 2 749 232 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 370 548 zł a 5 551 847 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 307 038 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 749 232 zł w 2022 roku.
• 2 464 351 zł w 2021 roku.
• 2 958 971 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marton media wyniosła 1 541 264 zł.
a
ktywa trwałe to 1 259 718 zł.
a
ktywa obrotowe to 281 546 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 541 264 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 494 064 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 047 200 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 108 943 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 541 264 zł w 2022 roku.
• 1 603 933 zł w 2021 roku.
• 1 566 317 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 45%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marton media wyniosły 1 047 200 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 541 264 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 41 978 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 047 200 zł w 2022 roku
• 993 056 zł w 2021 roku
• 930 690 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2022 roku
• 62% w 2021 roku
• 59% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marton media wykazała przychody na poziomie 2 220 739 zł.
Organizacja zarobiła 246 756 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 208 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 224 548 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 208 zł w 2022 roku
• 17 447 zł w 2021 roku
• 31 104 zł w 2020 roku

Organizacja Marton media wykazała zysk netto większy niż 74% organizacji z branży "Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Przybyłowicz Monika posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Rutkowski Michał posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największym udziałowcem od 19.01.2016 jest Przybyłowicz Monika kontrolujący 51% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.04.2013 do 19.01.2016 była Przybyłowicz Monika kontrolująca 51% udziałów.