Organizacja Toolbox marketing osiągnęła 1 134 933 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 134 853 zł. Pozostałe przychody to 80 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 105 871 zł.
Zysk netto wyniósł 28 983 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -294 546 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 134 933 zł w 2018 roku.
• 1 429 479 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 136 003 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 983 zł w 2018 roku.
• -107 021 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Toolbox marketing wynosi 872 552 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 837 332 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -80 434 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 872 552 zł w 2018 roku.
• 952 986 zł w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Toolbox marketing wyniosła 177 000 zł.
a
ktywa trwałe to 1201 zł.
a
ktywa obrotowe to 175 799 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 177 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -845 834 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 022 834 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -104 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 177 000 zł w 2018 roku.
• 281 332 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Toolbox marketing wyniosły 1 022 834 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 177 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 578%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -133 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 022 834 zł w 2018 roku
• 1 156 149 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 166.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 578% w 2018 roku
• 411% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Toolbox marketing wykazała przychody na poziomie 1 134 933 zł.
Organizacja zarobiła 28 983 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 983 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku