SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM PREZES SPÓŁKI SAMODZIELNIE SKŁADA OŚWIADCZENIA WOLI I PODPISUJE DOKUMENTY W IMIENIU SPÓŁKI, W ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM WSZYSCY CZŁONKOWIE ZARZĄDU SAMODZIELNIE SKŁADAJĄ OŚWIADCZENIA WOLI I PODPISUJĄ DOKUMENTY W IMIENIU SPÓŁKI
Produkcja materiałów reklamowych (wizytówki, ulotki, kalendarze, banery, itd.)
Kreowanie i wzmacnianie wizerunku firm (branding)
Oferowanie ekologicznych i drewnianych gadżetów reklamowych
Media Profit to firma specjalizująca się w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych oraz szerokiej gamy materiałów reklamowych. Głównym celem organizacji jest pomoc przedsiębiorstwom w budowaniu i wzmacnianiu ich wizerunku w Internecie, co realizują poprzez kompleksową obsługę od pomysłu, poprzez projekt, aż po realizację. Media Profit oferuje różnorodne produkty i usługi, w tym wizytówki, kalendarze, identyfikatory, ulotki, banery, plakaty, gadżety reklamowe oraz rozmaite rodzaje druków jak katalogi, notatniki czy opakowania. Firma przykłada dużą wagę do szczegółów, co przejawia się w indywidualnym podejściu do każdego projektu i bezpośrednim kontakcie z klientem, aby zrozumieć jego potrzeby i oczekiwania.Ponadto, Media Profit specjalizuje się w kreowaniu spójnego brandingu, który zapewnia firmom rozpoznawalność i unikalność na rynku. Dzięki doświadczeniu zdobytemu podczas wieloletniej pracy w branży reklamowej, firma oferuje rozwiązania dopasowane do specyficznych wymogów klientów. Dodatkowo, przedsiębiorstwo proponuje produkty reklamowe wykonane z ekologicznych i drewnianych materiałów, dbając nie tylko o estetykę, ale również o środowisko.Media Profit nieustannie śledzi najnowsze trendy rynkowe i dąży do znalezienia optymalnych rozwiązań dla swoich klientów. Dzięki połączeniu szerokiej wiedzy, kreatywności i zaawansowanej technologii, firma skutecznie wspiera rozwój biznesów swoich klientów, pomagając im zaistnieć w przepełnionym konkurencją świecie cyfrowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media Profit osiągnęła 290 832 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 290 832 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 277 966 zł.
Zysk netto wyniósł 12 867 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 16 545 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 290 832 zł w 2024 roku.
• 207 153 zł w 2023 roku.
• 312 162 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 867 zł w 2024 roku.
• 2047 zł w 2023 roku.
• 18 266 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Media Profit wynosi 14 tys. zł.
EBITDA Media Profit wynosi 14 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
302 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 14 140 zł w
2024 roku.
• 2249 zł w
2023 roku.
• 20 369 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
302 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 14 140 zł w
2024 roku.
• 2249 zł w
2023 roku.
• 20 369 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media Profit wynosi 277 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
32 489 zł a 727 081 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 109 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 277 844 zł w 2024 roku.
• 170 665 zł w 2023 roku.
• 317 712 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media Profit wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Media Profit charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 36 192
zł.
Koszty operacyjne Media Profit wyniosły 276 693
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3295 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 36 192 zł w 2024 roku
• 14 078 zł w 2023 roku
• 27 528 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media Profit wyniosła 52 157 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 157 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 52 157 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 43 318 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8839 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3595 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 52 157 zł w 2024 roku.
• 51 518 zł w 2023 roku.
• 65 359 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media Profit wyniosły 8839 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 52 157 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8839 zł w 2024 roku
• 19 019 zł w 2023 roku
• 16 640 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2024 roku
• 37% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media Profit wykazała przychody na poziomie 290 832 zł.
Organizacja zarobiła 14 140 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1273 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 867 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -121 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1273 zł w 2024 roku
• 202 zł w 2023 roku
• 2103 zł w 2022 roku