Oferowanie tablic ogłoszeniowych oraz ram zatrzaskowych
Dostawa infokiosków i mebli eventowych
Sprzedaż różnych akcesoriów do wystaw i prezentacji
Atrakcyjne ceny i szeroki asortyment
Media Display jest firmą specjalizującą się w produkcji oraz dystrybucji szerokiego asortymentu produktów wizualnych i reklamowych. Oferta obejmuje różnorodne gabloty informacyjne, tablice ogłoszeniowe czy ramy zatrzaskowe, które służą do efektywnego prezentowania informacji w przestrzeni publicznej oraz biznesowej. Osobliwością firmy jest również wachlarz innych produktów, takich jak infokioski, systemy linkowe, czy meble eventowe, co umożliwia kompleksowe wyposażenie zarówno biur, jak i przestrzeni wystawienniczych. Media Display wyróżnia się atrakcyjnymi cenami oraz przystępną jakością, co zjednuje sobie zaufanie klientów. Przez lata działalności firma zdobyła doświadczenie w dostosowywaniu oferty do zmieniających się potrzeb rynku, co pozwoliło jej na zbudowanie solidnej pozycji w branży produktów ekspozycyjnych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media Display osiągnęła 4 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 4 zł.
Całkowite koszty wyniosły 39 765 zł.
Strata netto wyniosła 39 765 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 zł w 2024 roku.
• 139 064 zł w 2023 roku.
• 1 045 643 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -5703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -39 765 zł w 2024 roku.
• -59 095 zł w 2023 roku.
• 56 467 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media Display wynosi 690 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3667 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1857 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 690 zł w 2024 roku.
• 123 422 zł w 2023 roku.
• 1 011 499 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media Display wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Media Display charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 34 698
zł.
Koszty operacyjne Media Display wyniosły 39 769
zł.
Wynagrodzenia stanowią 87%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
4957 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 34 698 zł w 2024 roku
• 44 783 zł w 2023 roku
• 45 616 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
12.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
87% w 2024 roku
•
23% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media Display wyniosła 2762 zł.
a
ktywa obrotowe to 2762 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2762 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 917 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1845 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2762 zł w 2024 roku.
• 52 955 zł w 2023 roku.
• 161 052 zł w 2022 roku.
Organizacja Media Display wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 16% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 7% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.