SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM - SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU , PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM - ŁĄCZNIE DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ALBO CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Wysoka jakość i odporność na warunki atmosferyczne
Dożywotnia gwarancja na wybrane modele
TP BRAND Sp. z o.o. to wiodący dystrybutor skrzyń transportowych marki Nanuk w Polsce. Specjalizuje się w sprzedaży wysokiej jakości produktów, które zapewniają wyjątkowe zabezpieczenie transportowanych przedmiotów, szczególnie w obszarze fotograficznym, wideo, militarnym i medycznym. Każda skrzynia Nanuk jest wykonana z trwałych materiałów, odpornych na wodę, kurz oraz uderzenia, co czyni je idealnym rozwiązaniem dla profesjonalistów wymagających niezawodności i ochrony. W ofercie znajduje się szeroki asortyment skrzyń różnych rozmiarów, w tym mikro skrzynki, małe, średnie oraz duże skrzynie, a także modele na kółkach, co ułatwia ich transport. Dodatkowo, TP BRAND oferuje akcesoria wspomagające użytkowanie skrzyń, takie jak pianki, wkłady modułowe, organizery oraz inne akcesoria, które ułatwiają dostosowanie skrzyń do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Misją firmy jest dostarczanie klientom produktów spełniających najwyższe standardy jakości, które są nie tylko funkcjonalne, ale także oferują estetyczny design. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, firma zyskała uznanie na rynku, zapewniając kompleksową obsługę i wysoką jakość produktów. Wartością dodaną oferty są dożywotnie gwarancje na niektóre produkty, co świadczy o ich trwałości oraz zaufaniu, jakim darzy swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja TP Brand osiągnęła 351 188 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 351 187 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 207 762 zł.
Zysk netto wyniósł 143 425 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 117 063 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 351 188 zł w 2024 roku.
• 136 000 zł w 2023 roku.
• 56 000 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 47 808 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 143 425 zł w 2024 roku.
• -3000 zł w 2023 roku.
• -3000 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji TP Brand wynosi 955 393 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
147 567 zł a 2 007 951 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 318 464 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 955 393 zł w 2024 roku.
• 131 167 zł w 2023 roku.
• 80 083 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji TP Brand wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
TP Brand charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne TP Brand wyniosły 193 218
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów TP Brand wyniosła 257 797 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 15 243 zł.
a
ktywa obrotowe to 242 554 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 257 797 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 196 757 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 041 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 85 932 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 257 797 zł w 2024 roku.
• 67 000 zł w 2023 roku.
• 92 000 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 56%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
Marża operacyjna wyniosła 45%.
Marża netto wyniosła 41%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania TP Brand wyniosły 61 041 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 257 797 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 041 zł w 2024 roku
• 13 000 zł w 2023 roku
• 35 000 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2024 roku
• 19% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja TP Brand wykazała przychody na poziomie 351 188 zł.
Organizacja zarobiła 157 876 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 451 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 143 425 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 451 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja TP Brand wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 61% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pagacz Tomasz
posiada 86 udziałów,
które stanowią 86.0% firmy.