BRANDMARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000411709
NIP
6852324239
REGON
180815573

Podsumowanie

aktywa
4,8 mln
przychód
11,6 mln
zysk
433 tys.
wartość firmy
10,8 mln
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
JASŁO
Adres
UL. TOWAROWA, 27
Kod pocztowy
38-200
Rejestracja
2012-02-17
Rozpoczęcie działalności
2012-02-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST: 1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: A. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZACIAGNIĘCIA ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI DO KWOTY 20.000,00 ZŁ KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE B. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZACIAGNIECIA ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI POWYŻEJ KWOTY 20.000,00 ZŁ PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, A POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU W TYM WICEPREZESI, DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandmark osiągnęła 11 574 770 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 574 106 zł. Pozostałe przychody to 664 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 140 769 zł.
Zysk netto wyniósł 433 337 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2 285 162 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 574 770 zł w 2022 roku.
• 10 126 933 zł w 2021 roku.
• 6 196 318 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 92 155 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 433 337 zł w 2022 roku.
• 625 291 zł w 2021 roku.
• 456 125 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandmark wynosi 10 752 720 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 302 858 zł a 28 936 925 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 130 683 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 752 720 zł w 2022 roku.
• 10 267 347 zł w 2021 roku.
• 6 547 599 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandmark wyniosła 4 759 660 zł.
a
ktywa trwałe to 2 470 423 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 289 237 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 759 660 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 737 144 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 022 516 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 938 385 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 759 660 zł w 2022 roku.
• 2 383 506 zł w 2021 roku.
• 1 427 338 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandmark wyniosły 3 022 516 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 759 660 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 64%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 580 127 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 022 516 zł w 2022 roku
• 1 030 315 zł w 2021 roku
• 637 711 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 23.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 64% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 45% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandmark wykazała przychody na poziomie 11 574 770 zł.
Organizacja zarobiła 530 545 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 97 208 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 433 337 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 19 442 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 97 208 zł w 2022 roku
• 123 891 zł w 2021 roku
• 107 224 zł w 2020 roku

Organizacja Brandmark wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.03%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Koś Paweł posiada 26 udziałów, które stanowią 52% firmy.
Fuk Dominik posiada 24 udziałów, które stanowią 48% firmy.
Największym udziałowcem od 23.04.2013 jest Koś Paweł kontrolujący 52% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.02.2012 do 23.04.2013 był Koś Paweł kontrolując 98% udziałów.