SOCIAL SHOPPING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000401109
NIP
9522116077
REGON
145869553

Podsumowanie

aktywa
1 tys.
przychód
39 tys.
zysk
-2 tys.
wartość firmy
26 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
MOKOTOWSKA, 1
Kod pocztowy
00-640
Rejestracja
2011-11-07
Rozpoczęcie działalności
2012-01-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Strona www
www.toptof.com
Email
contact@toptof.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI, ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Social shopping osiągnęła 38 950 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 000 zł. Pozostałe przychody to 26 950 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 370 zł.
Strata netto wyniosła 2370 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -29 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 38 950 zł w 2019 roku.
• 103 760 zł w 2018 roku.
• 98 012 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2370 zł w 2019 roku.
• -18 483 zł w 2018 roku.
• -7525 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social shopping wynosi 25 967 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 97 375 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -19 688 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 967 zł w 2019 roku.
• 69 173 zł w 2018 roku.
• 65 342 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Social shopping wyniosła 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -99 717 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 100 717 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -62 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1000 zł w 2019 roku.
• 39 925 zł w 2018 roku.
• 125 830 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -237%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła -244%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -115.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Social shopping wyniosły 100 717 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10,072%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -51 988 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 100 717 zł w 2019 roku
• 137 272 zł w 2018 roku
• 204 694 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4954.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10072% w 2019 roku
• 344% w 2018 roku
• 163% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Social shopping wykazała przychody na poziomie 38 950 zł.
Organizacja zarobiła -2370 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2370 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Social shopping wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.00007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ppi Group posiada 9 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Rolkiewicz Grażyna posiada 1 udział, który stanowi 10% firmy.
Największym udziałowcem od 26.03.2020 jest Ppi Group kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.06.2013 do 26.03.2020 był Rolkiewicz Daniel kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 07.11.2011 do 06.06.2013 najwięcej udziałów posiadał Rolkiewicz Daniel . Jego udziały w tym czasie wynosiły 80%.