INSTYTUT BADAŃ I STRATEGII INTERNETOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000170817
NIP
6762178372
REGON
357910323

Podsumowanie

aktywa
2,2 mln
przychód
37 tys.
zysk
-72 tys.
wartość firmy
1,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
RONDO MOGILSKIE, 1
Kod pocztowy
31-516
Rejestracja
2003-08-29
Rozpoczęcie działalności
2001-01-05
Kapitał zakładowy
3372000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE ZWYKŁYCH CZYNNOŚCI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU SPÓŁKI W ZAKRESIE PRZEKRACZAJĄCYM ZAKRES ZWYKŁYCH CZYNNOŚCI SPÓŁKI NIEZBĘDNE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU A DOTYCZY TO W SZCZEGÓLNOŚCI CZYNNOŚCI, KTÓRE ZOBOWIĄZUJĄ SPÓŁKĘ DO ŚWIADCZEŃ O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI POWYŻEJ 100 000,00 ZŁ (STO TYSIĘCY ZŁOTYCH)

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut badań i strategii internetowych osiągnęła 36 664 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 33 950 zł. Pozostałe przychody to 2715 zł.
Całkowite koszty wyniosły 105 966 zł.
Strata netto wyniosła 72 017 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -17 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 36 664 zł w 2022 roku.
• 505 865 zł w 2021 roku.
• 482 550 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -15 584 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -72 017 zł w 2022 roku.
• 36 562 zł w 2021 roku.
• 332 787 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut badań i strategii internetowych wynosi 1 631 573 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 8 571 363 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 39 057 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 631 573 zł w 2022 roku.
• 2 144 633 zł w 2021 roku.
• 3 286 569 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut badań i strategii internetowych wyniosła 2 147 274 zł.
a
ktywa trwałe to 1 583 785 zł.
a
ktywa obrotowe to 563 489 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 147 274 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 142 841 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4433 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 147 274 zł w 2022 roku.
• 2 247 875 zł w 2021 roku.
• 2 250 199 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła -220%.
Marża netto wyniosła -196%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -49.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -40.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut badań i strategii internetowych wyniosły 4433 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 147 274 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -72 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4433 zł w 2022 roku
• 33 017 zł w 2021 roku
• 71 903 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 3% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Instytut badań i strategii internetowych wykazała przychody na poziomie 36 664 zł.
Organizacja zarobiła -72 017 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -72 017 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 7769 zł w 2021 roku
• 36 199 zł w 2020 roku

Organizacja Instytut badań i strategii internetowych wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rolkiewicz Artur posiada 16860 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Rolkiewicz Bogumiła posiada 16860 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rolkiewicz Artur (50% udziałów)
• Rolkiewicz Bogumiła (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 20.08.2008 do 01.09.2010 był Rolkiewicz Artur kontrolując 50% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.11.2007 do 20.08.2008:
• Rolkiewicz Artur (25% udziałów)
• Rolkiewicz Grażyna (25% udziałów)