BRANDOMETR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000295409
NIP
8992624853
REGON
020627195

Podsumowanie

aktywa
21 tys.
przychód
74 tys.
zysk
2 tys.
wartość firmy
64 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
WAŁBRZYSKA, 12
Kod pocztowy
52-314
Rejestracja
2007-12-18
Rozpoczęcie działalności
2007-12-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ZARZĄD SPÓŁKI SPRAWUJE JEDNOOSOBOWO PREZES SPÓŁKI. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST WYŁĄCZNIE PREZES.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandometr osiągnęła 74 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 74 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 71 652 zł.
Zysk netto wyniósł 2348 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 13 034 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 74 000 zł w 2022 roku.
• 2000 zł w 2021 roku.
• 4166 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2348 zł w 2022 roku.
• 213 zł w 2021 roku.
• 286 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandometr wynosi 64 193 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5469 zł a 185 000 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8526 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 64 193 zł w 2022 roku.
• 5893 zł w 2021 roku.
• 7472 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandometr wyniosła 21 257 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 257 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 21 257 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 965 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 21 257 zł w 2022 roku.
• 5157 zł w 2021 roku.
• 5167 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandometr wyniosły 13 965 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 21 257 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2545 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 965 zł w 2022 roku
• 212 zł w 2021 roku
• 435 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandometr wykazała przychody na poziomie 74 000 zł.
Organizacja zarobiła 2579 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 231 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2348 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 46 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 231 zł w 2022 roku
• 28 zł w 2021 roku
• 28 zł w 2020 roku

Organizacja Brandometr wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 51% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 23% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Yumasoft posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 03.12.2020 jest Yumasoft kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 28.02.2012 do 03.12.2020 był Yumasoft kontrolując 51% udziałów.
W okresie od 18.12.2007 do 28.02.2012 najwięcej udziałów posiadał Akra Gmbh. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.