UNDERGROUND MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000656330
NIP
7272808872
REGON
366204549

Podsumowanie

aktywa
1,1 mln
przychód
1,9 mln
zysk
661 tys.
wartość firmy
4,7 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. RADWAŃSKA, 26
Kod pocztowy
90-541
Rejestracja
2016-12-30
Rozpoczęcie działalności
2016-12-30
Kapitał zakładowy
30000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDNAKŻE GDY WARTOŚĆ ZACIĄGANYCH ZOBOWIĄZAŃ LUB NABYWANYCH PRAW PRZEKRACZA KWOTĘ STANOWIĄCĄ RÓWNOWARTOŚĆ 10000 EURO, LICZONĄ WEDŁUG ŚREDNIEGO KURSU NBP OBOWIĄZUJĄCEGO W DNIU SKŁADANIA OŚWIADCZENIA WOLI, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Underground media osiągnęła 1 905 674 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 904 183 zł. Pozostałe przychody to 1492 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 242 825 zł.
Zysk netto wyniósł 661 358 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 301 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 905 674 zł w 2022 roku.
• 1 380 179 zł w 2021 roku.
• 1 170 980 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 125 568 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 661 358 zł w 2022 roku.
• 30 359 zł w 2021 roku.
• 57 999 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Underground media wynosi 4 711 169 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 795 287 zł a 9 259 011 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 855 626 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 711 169 zł w 2022 roku.
• 1 340 824 zł w 2021 roku.
• 1 289 150 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Underground media wyniosła 1 107 148 zł.
a
ktywa trwałe to 4534 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 102 614 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 107 148 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 060 383 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 764 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 177 138 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 107 148 zł w 2022 roku.
• 439 700 zł w 2021 roku.
• 404 117 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 60%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 35%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Underground media wyniosły 46 764 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 107 148 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -26 236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 764 zł w 2022 roku
• 40 675 zł w 2021 roku
• 35 451 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
• 9% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Underground media wykazała przychody na poziomie 1 905 674 zł.
Organizacja zarobiła 661 937 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 579 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 661 358 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1496 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 579 zł w 2022 roku
• 7121 zł w 2021 roku
• 92 zł w 2020 roku

Organizacja Underground media wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 81% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wojkowski Robert posiada 153 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Ługowska Kamila posiada 75 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Ługowska Łucja posiada 72 udziałów, które stanowią 24% firmy.
Największym udziałowcem od 17.05.2018 jest Wojkowski Robert kontrolujący 51% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.12.2016 do 17.05.2018 był Wojkowski Robert kontrolując 51% udziałów.