SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SAMODZIELNEGO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDNAKŻE GDY WARTOŚĆ ZACIĄGANYCH ZOBOWIĄZAŃ LUB NABYWANYCH PRAW PRZEKRACZA KWOTĘ STANOWIĄCĄ RÓWNOWARTOŚĆ 10000 EURO, LICZONĄ WEDŁUG ŚREDNIEGO KURSU NBP OBOWIĄZUJĄCEGO W DNIU SKŁADANIA OŚWIADCZENIA WOLI, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Programy zwrotów pieniędzy dla klientów po zakupie.
Akcje promocyjne zwiększające sprzedaż i relacje z klientami.
Wykorzystanie analityki w marketingu dla lepszego targetowania.
Ulepszanie usług na podstawie danych od klientów.
Underground Media to firma skoncentrowana na promocji i sprzedaży produktów czyszczących, w tym znanej marki Sidolux do szyb i luster. Oferuje unikalne programy zwrotu pieniędzy dla klientów, którzy dokonają zakupu tych produktów i zachowają paragon, co pozwala na otrzymanie częściowego zwrotu kosztów. Organizowane akcje promocyjne mają na celu nie tylko zwiększenie sprzedaży, ale także zbudowanie relacji z klientami oraz podniesienie świadomości dotyczącej efektywności korzystania z ich wyrobów. Firma kładzie duży nacisk na przejrzystość swoich działań, co objawia się m.in. poprzez wykorzystywanie narzędzi analitycznych do monitorowania skuteczności kampanii reklamowych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii w zakresie marketingu, umożliwia precyzyjne dopasowanie przekazu do potrzeb konsumentów. Nieustannie dąży do ulepszania swoich usług oraz produktów, dlatego regularnie analizuje opinie i zachowania swoich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Underground Media osiągnęła 1 276 262 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 276 262 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 265 401 zł.
Zysk netto wyniósł 10 861 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 125 250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 276 262 zł w 2024 roku.
• 890 932 zł w 2023 roku.
• 1 905 674 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 861 zł w 2024 roku.
• 16 053 zł w 2023 roku.
• 661 358 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Underground Media wynosi 11 tys. zł.
EBITDA Underground Media wynosi 11 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
4637 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 10 866 zł w
2024 roku.
• 14 293 zł w
2023 roku.
• 666 232 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
4637 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 10 866 zł w
2024 roku.
• 14 293 zł w
2023 roku.
• 666 232 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Underground Media wynosi 1 709 761 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
108 614 zł a 4 349 192 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 182 389 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 709 761 zł w 2024 roku.
• 1 465 496 zł w 2023 roku.
• 4 711 169 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Underground Media wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Underground Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 233 460
zł.
Koszty operacyjne Underground Media wyniosły 1 265 396
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
32 808 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 233 460 zł w 2024 roku
• 189 532 zł w 2023 roku
• 132 466 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
•
11% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Underground Media wyniosła 1 185 336 zł.
a
ktywa trwałe to 1214 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 184 122 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 185 336 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 087 298 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 98 038 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 137 697 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 185 336 zł w 2024 roku.
• 1 197 951 zł w 2023 roku.
• 1 107 148 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Underground Media wyniosły 98 038 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 185 336 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -11 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 98 038 zł w 2024 roku
• 121 515 zł w 2023 roku
• 46 764 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Underground Media wykazała przychody na poziomie 1 276 262 zł.
Organizacja zarobiła 10 866 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 861 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1150 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 579 zł w 2022 roku