BRANDSCOPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000372475
NIP
5862262404
REGON
221142128

Podsumowanie

aktywa
160 tys.
przychód
65 tys.
zysk
-804
wartość firmy
83 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
AL. GRUNWALDZKA, 523
Kod pocztowy
80-320
Rejestracja
2010-12-08
Rozpoczęcie działalności
2010-12-08
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLISKŁADA W IMIENIU SPÓŁKI I PODPISUJE ZA SPÓŁKĘ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brandscope osiągnęła 65 173 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 44 489 zł. Pozostałe przychody to 20 684 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 293 zł.
Strata netto wyniosła 804 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 6517 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 65 173 zł w 2021 roku.
• 37 175 zł w 2020 roku.
• 41 735 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5294 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -804 zł w 2021 roku.
• 23 471 zł w 2020 roku.
• 6127 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandscope wynosi 82 604 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 208 829 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -19 998 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 82 604 zł w 2021 roku.
• 176 030 zł w 2020 roku.
• 96 684 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brandscope wyniosła 160 099 zł.
a
ktywa trwałe to 400 zł.
a
ktywa obrotowe to 159 699 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 160 099 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 52 207 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 107 891 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 719 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 160 099 zł w 2021 roku.
• 149 723 zł w 2020 roku.
• 127 119 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -48%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brandscope wyniosły 107 891 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 160 099 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 67%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 107 891 zł w 2021 roku
• 73 241 zł w 2020 roku
• 67 981 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 67% w 2021 roku
• 49% w 2020 roku
• 53% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brandscope wykazała przychody na poziomie 65 173 zł.
Organizacja zarobiła -561 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 243 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -804 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -43% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -849 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 243 zł w 2021 roku
• 2321 zł w 2020 roku
• 799 zł w 2019 roku

Organizacja Brandscope wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Makać Wojciech posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Wężyk Wojciech posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.