AD I MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000361589
NIP
5252485614
REGON
142512098

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
6,7 mln
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
18,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
1,3 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
20,2 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STEFANA OKRZEI, 1A
Kod pocztowy
03-715
Rejestracja
2010-08-04
Rozpoczęcie działalności
2010-08-03
Kapitał zakładowy
60000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@adimedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Opis
  • Realizacja kampanii reklamowych na powierzchniach wielkoformatowych i ambientowych.
  • Kompleksowe przygotowanie kampanii outdoorowych z doradztwem i drukiem.
  • Wykorzystanie narzędzi siatunie.pl i ledplanner.pl do zakupów reklamy.
  • Produkcja spotów reklamowych oraz interaktywnych prezentacji multimedialnych.
  • Monitoring kampanii oraz analiza rynku i konkurencji.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja AD I Media Group osiągnęła 18 938 512 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 18 937 500 zł. Pozostałe przychody to 1012 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 17 650 173 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 1 287 327 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 036 754 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 938 512 zł w 2024 roku.
• 20 442 746 zł w 2023 roku.
• 15 667 069 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 174 257 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 287 327 zł w 2024 roku.
• 1 296 892 zł w 2023 roku.
• 422 511 zł w 2022 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT AD I Media Group wynosi 1,62 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA AD I Media Group wynosi 1,64 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 211 948 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 623 138 zł w 2024 roku.
• 1 668 690 zł w 2023 roku.
• 532 232 zł w 2022 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 213 002 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 635 606 zł w 2024 roku.
• 1 682 049 zł w 2023 roku.
• 564 461 zł w 2022 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji AD I Media Group wynosi 20 148 183 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 373 199 zł a 47 346 280 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 708 458 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 20 148 183 zł w 2024 roku.
• 20 705 249 zł w 2023 roku.
• 13 254 974 zł w 2022 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji AD I Media Group wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,042% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,23% w 2023 roku.
• 0,29% w 2022 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
AD I Media Group charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 382 485 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne AD I Media Group wyniosły 17 314 362 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 2% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 16 594 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 382 485 zł w 2024 roku
• 431 444 zł w 2023 roku
• 352 363 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 2% w 2024 roku
• 2% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów AD I Media Group wyniosła 6 660 895 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 840 799 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 5 820 096 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 660 895 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 3 164 266 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 496 629 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 628 465 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 660 895 zł w 2024 roku.
• 9 759 659 zł w 2023 roku.
• 8 673 281 zł w 2022 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 19%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 41%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 7%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania AD I Media Group wyniosły 3 496 629 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 660 895 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 201 453 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 496 629 zł w 2024 roku
• 7 240 747 zł w 2023 roku
• 7 179 656 zł w 2022 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2024 roku
• 74% w 2023 roku
• 83% w 2022 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja AD I Media Group wykazała przychody na poziomie 18 938 512 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 1 624 092 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 336 765 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 287 327 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 44 523 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 336 765 zł w 2024 roku
• 368 723 zł w 2023 roku
• 119 491 zł w 2022 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja AD I Media Group wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 82% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2024 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2024 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2024 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Skraba Dariusz posiada 200 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zwierzyński Krzysztof posiada 200 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Zwierzyński Krzysztof (50% udziałów)
• Skraba Dariusz (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 09.10.2012 do 03.03.2017 był Skraba Dariusz kontrolując 95% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 04.08.2010 do 09.10.2012 najwięcej udziałów posiadał Skraba Dariusz . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do AD I MEDIA GROUP

Organizacja Numer KRS
1
0000459709
2
0000334255
3
0000292505
4
0000508052
5
0000195718
6
0000083256
7
0000173471
8
0000897305
9
0000149331
10
0000024853
11
0000025482
12
0000327333
13
0000091020
14
0000843606
15
0000054095
16
0000603862
17
0000055379
18
0000280448
19
0000150754
20
0000170783
21
0000490855
22
0000366535
23
0000047803
24
0000119160
25
0000459970
26
0000382922
27
0000580665
28
0000159369
29
0000389423
30
0000356024