AGENCJA PRODUKCYJNA PALMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000322628NIP
9512275437REGON
141728382
Podsumowanie
aktywa
1,1 mln
przychód
1,8 mln
zysk
228 tys.
wartość firmy
2,6 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
JEŻEWSKIEGO, 5 E
Kod pocztowy
02-796
Rejestracja
2009-01-30
Rozpoczęcie działalności
2009-04-24
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ I UMÓW UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO I PREZES ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO.
Organizacja Agencja produkcyjna palma osiągnęła 1 759 889 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 759 880 zł. Pozostałe przychody to 9 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 532 275 zł.
Zysk netto wyniósł 227 605 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 152 266 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 759 889 zł w 2022 roku.
• 972 953 zł w 2021 roku.
• 1 444 008 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 30 349 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 227 605 zł w 2022 roku.
• 217 754 zł w 2021 roku.
• 57 851 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja produkcyjna palma wynosi 2 600 461 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
516 781 zł a 4 399 722 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 303 024 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 600 461 zł w 2022 roku.
• 1 865 728 zł w 2021 roku.
• 1 376 836 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja produkcyjna palma wyniosła 1 076 156 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 076 156 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 076 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 689 041 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 387 115 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 155 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 076 156 zł w 2022 roku.
• 680 152 zł w 2021 roku.
• 324 398 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja produkcyjna palma wyniosły 387 115 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 076 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 48 515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 387 115 zł w 2022 roku
• 218 716 zł w 2021 roku
• 80 717 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2022 roku
• 32% w 2021 roku
• 25% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja produkcyjna palma wykazała przychody na poziomie 1 759 889 zł.
Organizacja zarobiła 253 072 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 467 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 227 605 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2416 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 467 zł w 2022 roku
• 21 562 zł w 2021 roku
• 290 zł w 2020 roku
Organizacja Agencja produkcyjna palma wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 93% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.