SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: - PREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z WICEPREZESEM ZARZĄDU LUB INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU - DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, - W PRZYPADKU NIEDZIAŁANIA PREZESA ZARZĄDU, WICEPREZES ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM - DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE
Organizacja Agencja Reklamowa Point4art osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4026 zł.
Strata netto wyniosła 4026 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -465 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4026 zł w 2024 roku.
• -3878 zł w 2023 roku.
• -2854 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa Point4art wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1431 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa Point4art wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2024 roku.
• 0,20% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa Point4art charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa Point4art wyniosły 1324
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa Point4art wyniosła 27 219 zł.
a
ktywa obrotowe to 27 219 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 27 219 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -168 580 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 195 799 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 27 219 zł w 2024 roku.
• 32 229 zł w 2023 roku.
• 38 547 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa Point4art wyniosły 195 799 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 27 219 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 719%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4761 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 195 799 zł w 2024 roku
• 196 784 zł w 2023 roku
• 199 224 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 288.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 719% w 2024 roku
• 611% w 2023 roku
• 517% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa Point4art wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -4026 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4026 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Gajewski Piotr
posiada 100 udziałów,
które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Gajewski Piotr (33% udziałów)
• Pyka Mariola (33% udziałów)
• Mieszkowski Grzegorz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.01.2008 do 03.07.2012:
• Gajewski Piotr (25% udziałów)
• Pyka Mariola (25% udziałów)
• Mieszkowski Grzegorz (25% udziałów)
• Lechowski Tomasz (25% udziałów)
Podobne organizacje do
AGENCJA REKLAMOWA POINT4ART