SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE PREZESA WRAZ Z DRUGIM CZŁONKIEM ZARZĄDU W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Orange retail osiągnęła 10 243 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 762 000 zł. Pozostałe przychody to 481 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 759 000 zł.
Zysk netto wyniósł 2 003 000 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -42 872 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 243 000 zł w 2022 roku.
• 10 583 000 zł w 2021 roku.
• 9 361 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 472 800 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 003 000 zł w 2022 roku.
• 2 388 000 zł w 2021 roku.
• -480 000 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Orange retail wynosi 24 303 417 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9 462 750 zł a 50 468 000 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -26 900 583 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 303 417 zł w 2022 roku.
• 24 567 833 zł w 2021 roku.
• 12 410 167 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Orange retail wyniosła 13 312 000 zł.
a
ktywa trwałe to 1 415 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 897 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 312 000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 617 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 695 000 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -8 721 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 312 000 zł w 2022 roku.
• 11 198 000 zł w 2021 roku.
• 9 207 000 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Orange retail wyniosły 695 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 312 000 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -8 826 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 695 000 zł w 2022 roku
• 584 000 zł w 2021 roku
• 981 000 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 14.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2022 roku
• 5% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Orange retail wykazała przychody na poziomie 10 243 000 zł.
Organizacja zarobiła 2 401 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 398 000 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 003 000 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 9200 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 398 000 zł w 2022 roku
• 216 000 zł w 2021 roku
• 1 024 000 zł w 2020 roku
Organizacja Orange retail wykazała zysk netto większy niż 96% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 96% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 18% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 96% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.08%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Orange Polska
posiada b.d. udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 15.01.2014 jest
Orange Polska
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.09.2012 do 15.01.2014
była Orange Polska
kontrolująca 0% udziałów.
W okresie od 19.06.2009 do 14.09.2012 najwięcej udziałów posiadała Orange Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.