SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Obsługa klienta: zarządzanie zamówieniami i wsparcie
Szkolenia i wsparcie dla nowych pracowników
Elastyczność pracy: biuro lub zdalnie
Dofinansowanie do sportu i prywatna opieka medyczna
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług w zakresie Business Process Outsourcing (BPO). Przynależy do grupy Adecco Business Solutions GmbH, co wzmacnia jej pozycję na rynku. Firma współpracuje z międzynarodowymi koncernami z różnych branż, takich jak sektor użyteczności publicznej, finansowy, motoryzacyjny, logistyczny oraz e-commerce. Weylokuje swoje biuro w Szczecinie, oferując elastyczność pracy zdalnej lub stacjonarnej. CSP zwraca dużą uwagę na atmosferę w pracy, organizując liczne wydarzenia, które sprzyjają integracji zespołu. W firmie zatrudnionych jest około 600 pracowników, którzy mogą korzystać z różnorodnych benefitów, takich jak prywatna opieka medyczna, dofinansowanie sportowych zajęć czy programy rozwoju. Kluczowym elementem działalności CSP jest obsługa klienta, obejmująca m.in. zarządzanie zamówieniami, wsparcie mailowe oraz telefoniczne, a także procesy wideoweryfikacji. Pracownikom oferowane są szkolenia prowadzone przez doświadczonych trenerów, co ułatwia im adaptację i rozwój w firmie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Csp customer services polska osiągnęła 72 380 672 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 72 016 166 zł. Pozostałe przychody to 364 506 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 846 625 zł.
Zysk netto wyniósł 9 169 540 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 490 925 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 72 380 672 zł w 2024 roku.
• 58 662 649 zł w 2023 roku.
• 51 087 738 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 276 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9 169 540 zł w 2024 roku.
• 4 913 820 zł w 2023 roku.
• 5 479 248 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Csp customer services polska wynosi 12,47 mln zł.
EBITDA Csp customer services polska wynosi 12,89 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
1 705 370 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 12 473 259 zł w
2024 roku.
• 7 821 198 zł w
2023 roku.
• 7 485 544 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Csp customer services polska wynosi 103 593 424 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
18 661 482 zł a 180 951 680 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 739 276 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 103 593 424 zł w 2024 roku.
• 70 548 039 zł w 2023 roku.
• 69 349 122 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Csp customer services polska wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Csp customer services polska charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Csp customer services polska wyniosły 59 542 907
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Csp customer services polska wyniosła 32 993 816 zł.
a
ktywa trwałe to 1 847 655 zł.
a
ktywa obrotowe to 31 146 161 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 32 993 816 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 881 976 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 111 840 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4 060 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 32 993 816 zł w 2024 roku.
• 23 844 255 zł w 2023 roku.
• 23 932 264 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 37%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Csp customer services polska wyniosły 8 111 840 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 32 993 816 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 986 619 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 111 840 zł w 2024 roku
• 8 131 819 zł w 2023 roku
• 6 100 748 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2024 roku
• 34% w 2023 roku
• 25% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Csp customer services polska wykazała przychody na poziomie 72 380 672 zł.
Organizacja zarobiła 11 490 791 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 321 251 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9 169 540 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 324 133 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 321 251 zł w 2024 roku
• 1 311 329 zł w 2023 roku
• 1 452 353 zł w 2022 roku
Organizacja Csp customer services polska wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 20%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 20%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Adecco Business Solutions Gmbh
posiada 188 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.05.2017 jest
Adecco Business Solutions Gmbh
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.03.2006 do 19.05.2017
był Cst Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do
CSP CUSTOMER SERVICES POLSKA