CSP CUSTOMER SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKRS
0000254252NIP
8522477030REGON
320183932
Podsumowanie
aktywa
23,9 mln
przychód
51,1 mln
zysk
5,5 mln
wartość firmy
69,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
PL. BRAMA PORTOWA, 1
Kod pocztowy
70-225
Rejestracja
2006-03-31
Rozpoczęcie działalności
2006-04-01
Kapitał zakładowy
188000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Csp customer services polska osiągnęła 51 087 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 51 087 738 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 608 490 zł.
Zysk netto wyniósł 5 479 248 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9 028 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 51 087 738 zł w 2022 roku.
• 50 231 085 zł w 2021 roku.
• 41 745 093 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 049 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 479 248 zł w 2022 roku.
• 3 728 530 zł w 2021 roku.
• 7 272 443 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Csp customer services polska wynosi 69 349 122 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
13 373 637 zł a 127 719 345 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 386 126 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 69 349 122 zł w 2022 roku.
• 57 665 710 zł w 2021 roku.
• 68 637 639 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Csp customer services polska wyniosła 23 932 264 zł.
a
ktywa trwałe to 2 717 912 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 214 352 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 932 264 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 831 516 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 100 748 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 872 093 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 932 264 zł w 2022 roku.
• 19 262 116 zł w 2021 roku.
• 21 644 252 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Csp customer services polska wyniosły 6 100 748 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 932 264 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 979 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 100 748 zł w 2022 roku
• 6 909 849 zł w 2021 roku
• 6 020 514 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
• 28% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Csp customer services polska wykazała przychody na poziomie 51 087 738 zł.
Organizacja zarobiła 6 931 601 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 452 353 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 479 248 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 280 007 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 452 353 zł w 2022 roku
• 1 093 203 zł w 2021 roku
• 1 845 387 zł w 2020 roku
Organizacja Csp customer services polska wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Adecco Business Solutions Gmbh
posiada 188 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.05.2017 jest
Adecco Business Solutions Gmbh
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.03.2006 do 19.05.2017
był Cst Gmbh
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do CSP CUSTOMER SERVICES POLSKA