CSP CUSTOMER SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000254252
NIP
8522477030
REGON
320183932

Podsumowanie

aktywa
23,9 mln
przychód
51,1 mln
zysk
5,5 mln
wartość firmy
69,4 mln
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
PL. BRAMA PORTOWA, 1
Kod pocztowy
70-225
Rejestracja
2006-03-31
Rozpoczęcie działalności
2006-04-01
Kapitał zakładowy
188000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Csp customer services polska osiągnęła 51 087 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 51 087 738 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 45 608 490 zł.
Zysk netto wyniósł 5 479 248 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 9 028 708 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 51 087 738 zł w 2022 roku.
• 50 231 085 zł w 2021 roku.
• 41 745 093 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 049 301 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 479 248 zł w 2022 roku.
• 3 728 530 zł w 2021 roku.
• 7 272 443 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Csp customer services polska wynosi 69 349 122 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 13 373 637 zł a 127 719 345 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 386 126 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 69 349 122 zł w 2022 roku.
• 57 665 710 zł w 2021 roku.
• 68 637 639 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Csp customer services polska wyniosła 23 932 264 zł.
a
ktywa trwałe to 2 717 912 zł.
a
ktywa obrotowe to 21 214 352 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 932 264 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 17 831 516 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 100 748 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 872 093 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 932 264 zł w 2022 roku.
• 19 262 116 zł w 2021 roku.
• 21 644 252 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Csp customer services polska wyniosły 6 100 748 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 932 264 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 979 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 100 748 zł w 2022 roku
• 6 909 849 zł w 2021 roku
• 6 020 514 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 36% w 2021 roku
• 28% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Csp customer services polska wykazała przychody na poziomie 51 087 738 zł.
Organizacja zarobiła 6 931 601 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 452 353 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 479 248 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 280 007 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 452 353 zł w 2022 roku
• 1 093 203 zł w 2021 roku
• 1 845 387 zł w 2020 roku

Organizacja Csp customer services polska wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Adecco Business Solutions Gmbh posiada 188 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 19.05.2017 jest Adecco Business Solutions Gmbh kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 31.03.2006 do 19.05.2017 był Cst Gmbh kontrolując 100% udziałów.