INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW SPÓŁKA AKCYJNA KRS
0000922327
NIP
5272971275
REGON
389994690

Podsumowanie

aktywa
8,9 mln
przychód
31,3 mln
zysk
9,7 mln
wartość firmy
65,1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. PRZYOKOPOWA, 33
Kod pocztowy
01-208
Rejestracja
2021-09-21
Rozpoczęcie działalności
2021-09-21
Kapitał zakładowy
152645,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.imm.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA AKCYJNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z 1 (JEDNEJ) OSOBY, JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘCEJ NIŻ 1 (JEDNEJ) OSOBY, DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB 2 (DWÓCH) CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Instytut monitorowania mediów osiągnęła 31 337 905 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 30 349 924 zł. Pozostałe przychody to 987 980 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 610 858 zł.
Zysk netto wyniósł 9 739 066 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 14 712 401 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 31 337 905 zł w 2022 roku.
• 16 625 504 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3 095 420 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9 739 066 zł w 2022 roku.
• 6 643 646 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Instytut monitorowania mediów wynosi 65 064 699 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 216 498 zł a 136 346 927 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 312 360 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 65 064 699 zł w 2022 roku.
• 42 752 339 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Instytut monitorowania mediów wyniosła 8 862 248 zł.
a
ktywa trwałe to 1 422 049 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 440 199 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 862 248 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 955 330 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 906 917 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 425 586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 862 248 zł w 2022 roku.
• 8 436 662 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 110%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 140%.
Marża operacyjna wyniosła 36%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 42.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Instytut monitorowania mediów wyniosły 1 906 917 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 862 248 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 262 368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 906 917 zł w 2022 roku
• 1 644 549 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Instytut monitorowania mediów wykazała przychody na poziomie 31 337 905 zł.
Organizacja zarobiła 11 972 114 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2 233 048 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 9 739 066 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1 703 093 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2 233 048 zł w 2022 roku
• 529 955 zł w 2021 roku

Organizacja Instytut monitorowania mediów wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji informacyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 94% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 5%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 94% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 5%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do INSTYTUT MONITOROWANIA MEDIÓW