SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA W JEJ IMIENIU OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU, CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM, CZŁONEK ZARZĄDU Z PEŁNOMOCNIKIEM, W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO.
Organizacja SCH Creative osiągnęła 1 859 183 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 859 182 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 543 907 zł.
Zysk netto wyniósł 315 275 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 264 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 859 183 zł w 2024 roku.
• 1 074 413 zł w 2023 roku.
• 1 456 252 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 50 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 315 275 zł w 2024 roku.
• -116 892 zł w 2023 roku.
• -116 685 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji SCH Creative wynosi 2 811 665 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
311 111 zł a 4 647 956 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 400 587 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 811 665 zł w 2024 roku.
• 790 930 zł w 2023 roku.
• 1 133 158 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji SCH Creative wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2024 roku.
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
SCH Creative charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 192 776
zł.
Koszty operacyjne SCH Creative wyniosły 1 526 493
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
21 574 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 192 776 zł w 2024 roku
• 218 895 zł w 2023 roku
• 161 587 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
18% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów SCH Creative wyniosła 952 923 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 60 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 892 923 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 952 923 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 414 814 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 538 108 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 135 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 952 923 zł w 2024 roku.
• 343 760 zł w 2023 roku.
• 277 469 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 325.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1833 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 50 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 49.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania SCH Creative wyniosły 538 108 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 952 923 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 76 681 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 538 108 zł w 2024 roku
• 244 220 zł w 2023 roku
• 61 037 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2024 roku
• 71% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja SCH Creative wykazała przychody na poziomie 1 859 183 zł.
Organizacja zarobiła 315 275 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 315 275 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku