MARKETING BTL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000753890
NIP
7811982615
REGON
381606670

Podsumowanie

aktywa
268 tys.
przychód
434 tys.
zysk
94 tys.
wartość firmy
757 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO, 55
Kod pocztowy
60-521
Rejestracja
2018-10-18
Rozpoczęcie działalności
2018-10-18
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.marketingbtl.pl
Email
maciej.czapla@marketingbtl.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Marketing btl osiągnęła 434 374 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 433 644 zł. Pozostałe przychody to 730 zł.
Całkowite koszty wyniosły 340 007 zł.
Zysk netto wyniósł 93 637 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 86 875 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 434 374 zł w 2022 roku.
• 224 303 zł w 2021 roku.
• 169 385 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 727 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 93 637 zł w 2022 roku.
• -4406 zł w 2021 roku.
• -2116 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing btl wynosi 756 656 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 92 523 zł a 1 310 924 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 151 331 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 756 656 zł w 2022 roku.
• 171 830 zł w 2021 roku.
• 138 523 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Marketing btl wyniosła 267 869 zł.
a
ktywa obrotowe to 267 869 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 267 869 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 123 364 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 144 504 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 53 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 267 869 zł w 2022 roku.
• 165 591 zł w 2021 roku.
• 176 752 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 76%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Marketing btl wyniosły 144 504 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 267 869 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 901 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 144 504 zł w 2022 roku
• 135 865 zł w 2021 roku
• 142 620 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku
• 81% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Marketing btl wykazała przychody na poziomie 434 374 zł.
Organizacja zarobiła 104 091 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 454 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 93 637 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2091 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 454 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Marketing btl wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czapla Maciej posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Czapla Paulina posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.