VUCHI MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000737542
NIP
6762552215
REGON
369764177

Podsumowanie

aktywa
427 tys.
przychód
1,9 mln
zysk
74 tys.
wartość firmy
1,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. JANA DEKERTA, 18
Kod pocztowy
30-703
Rejestracja
2018-07-13
Rozpoczęcie działalności
2018-03-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
mediamint.com
Email
poland@mediamint.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis działalności: VUCHI MEDIA, działająca pod marką MediaMint, to partner specjalizujący się w digital ...
W skrócie
  • Kampanie reklamowe z analizą danych
  • Wsparcie w obsłudze platform i systemów
  • Usługi kreacji graficznej
  • Rozwój technologiczny i integracja narzędzi
  • Obsługa klienta i budowanie lojalności

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Vuchi media osiągnęła 1 866 005 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 866 005 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 791 687 zł.
Zysk netto wyniósł 74 318 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 373 201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 866 005 zł w 2022 roku.
• 1 740 255 zł w 2021 roku.
• 1 716 565 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 14 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 74 318 zł w 2022 roku.
• 97 820 zł w 2021 roku.
• -14 837 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Vuchi media wynosi 1 701 405 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 160 130 zł a 4 665 012 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 339 531 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 701 405 zł w 2022 roku.
• 1 655 842 zł w 2021 roku.
• 1 175 403 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Vuchi media wyniosła 427 257 zł.
a
ktywa obrotowe to 427 257 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 427 257 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 213 507 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 213 750 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 84 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 427 257 zł w 2022 roku.
• 310 589 zł w 2021 roku.
• 319 898 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Vuchi media wyniosły 213 750 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 427 257 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 42 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 213 750 zł w 2022 roku
• 171 399 zł w 2021 roku
• 278 529 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 87% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Vuchi media wykazała przychody na poziomie 1 866 005 zł.
Organizacja zarobiła 84 271 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9953 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 74 318 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1991 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9953 zł w 2022 roku
• 1610 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Vuchi media wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Vuchi Media Private Limited posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.