DRUMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000663691
NIP
5223083735
REGON
366565840

Podsumowanie

aktywa
264 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
27 tys.
wartość firmy
1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KAZIMIERZA GIERDZIEJEWSKIEGO, 5
Kod pocztowy
02-495
Rejestracja
2017-02-14
Rozpoczęcie działalności
2017-02-14
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Drumedia osiągnęła 1 223 561 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 223 078 zł. Pozostałe przychody to 483 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 196 057 zł.
Zysk netto wyniósł 27 022 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 203 927 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 223 561 zł w 2022 roku.
• 384 003 zł w 2021 roku.
• 4 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4504 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 27 022 zł w 2022 roku.
• 62 278 zł w 2021 roku.
• -13 727 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Drumedia wynosi 1 016 101 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 92 307 zł a 3 058 904 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 163 100 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 016 101 zł w 2022 roku.
• 577 155 zł w 2021 roku.
• 25 335 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Drumedia wyniosła 263 738 zł.
a
ktywa trwałe to 2480 zł.
a
ktywa obrotowe to 261 259 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 263 738 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 123 076 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 140 662 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 35 623 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 263 738 zł w 2022 roku.
• 246 777 zł w 2021 roku.
• 33 777 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Drumedia wyniosły 140 662 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 263 738 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 140 662 zł w 2022 roku
• 150 723 zł w 2021 roku
• 1 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Drumedia wykazała przychody na poziomie 1 223 561 zł.
Organizacja zarobiła 32 555 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5533 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 27 022 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 922 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5533 zł w 2022 roku
• 5007 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Drumedia wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 70% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Drumlewski Mateusz posiada 455 udziałów, które stanowią 91% firmy.