SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI W ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM WYMAGANE JEST ŁĄCZNE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM
Organizacja Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 43 683 zł.
Strata netto wyniosła 43 683 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -9505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 4550 zł w 2019 roku.
• 4030 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6368 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -43 683 zł w 2020 roku.
• -100 746 zł w 2019 roku.
• -87 413 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wynosi -44 tys. zł.
EBITDA Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wynosi -44 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
10 756 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -43 683 zł w
2020 roku.
• -103 900 zł w
2019 roku.
• -90 181 zł w
2018 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
10 756 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -43 683 zł w
2020 roku.
• -103 900 zł w
2019 roku.
• -90 181 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -6337 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 3033 zł w 2019 roku.
• 2687 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wynosi 68,1%. To oznacza, że firma ma szansę 68,1% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 14,50% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 68,1% w 2020 roku.
• 72,5% w 2019 roku.
• 73,9% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej charakteryzuje się niską wiarygodnością płatniczą (ocena: E).
Istnieje wysokie ryzyko problemów z odzyskaniem należności. Rekomendowane są wyłącznie transakcje przedpłacone lub zabezpieczone.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 3 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2020 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4500
zł.
Koszty operacyjne Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wyniosły 43 683
zł.
Wynagrodzenia stanowią 10%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-11 731 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4500 zł w 2020 roku
• 18 000 zł w 2019 roku
• 36 063 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
11.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
10% w 2020 roku
•
17% w 2019 roku
•
39% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -15 923 398 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 923 398 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -204 265 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 235 866 zł w 2019 roku.
• 523 123 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wyniosły 15 923 398 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -126 385 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 923 398 zł w 2020 roku
• 16 113 781 zł w 2019 roku
• 16 300 293 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 6832% w 2019 roku
• 3116% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -43 683 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -43 683 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Nord Truck W Upadłości Likwidacyjnej wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0%.