Codzienne przewozy autobusami w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Bydgoszczy
Wynajem autobusów w Krakowie i Bydgoszczy
Organizacja wydarzeń sportowych i konkursów dla pracowników
Stabilne zatrudnienie dla ponad 1000 osób
Współpraca z lokalnymi zarządami dróg i transportu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE, operujące pod marką Mobilis, jest największym prywatnym operatorem komunikacji miejskiej w Polsce. Firma zapewnia codzienne przewozy autobusowe w kluczowych miastach, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław i Bydgoszcz, wykorzystując flotę liczącą około 300 autobusów. Autor w ramach współpracy z lokalnymi zarządami dróg i transportu miejskiego oferuje niezawodne usługi transportowe, dostosowane do potrzeb mieszkańców tych miast.Mobilis cieszy się renomą nie tylko jako solidny operator komunikacji miejskiej, ale także jako sprawdzony i godny zaufania pracodawca. Zatrudniając ponad 1000 osób, firma stawia na stabilność zatrudnienia i przyjazne warunki pracy. W duchu integracji i zespołowego działania, Mobilis organizuje różnorodne wydarzenia sportowe oraz konkursy, wzmacniając tym samym więź ze swoimi pracownikami oraz klientami.Firma nie ogranicza się do przewozów w kraju, oferując również wynajem autobusów na terenie Krakowa i Bydgoszczy. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i podpisywaniu nowych umów z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie, Mobilis stale rozbudowuje swoją flotę o nowoczesne autobusy przegubowe, co umożliwia sprawniejsze i bardziej efektywne zarządzanie ruchem miejskim.Wieloletnia obecność na rynku, współpraca z lokalnymi władzami oraz zaangażowanie w podnoszenie standardów usług sprawiają, że Mobilis jest niekwestionowanym liderem w sektorze prywatnych przewoźników miejskich w Polsce. Wysoka jakość świadczonych usług i troska o potrzeby mieszkańców sprawiają, że firma cieszy się dużym zaufaniem wśród pasażerów oraz partnerów biznesowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce osiągnęła 1 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 176 830 zł.
Strata netto wyniosła 176 829 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -249 428 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2024 roku.
• 11 124 zł w 2023 roku.
• 8303 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 21 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -176 829 zł w 2024 roku.
• -105 421 zł w 2023 roku.
• -105 593 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi -170 tys. zł.
EBITDA Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi -170 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
10 762 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -169 669 zł w
2024 roku.
• -113 081 zł w
2023 roku.
• -108 888 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
15 810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -169 669 zł w
2024 roku.
• -113 081 zł w
2023 roku.
• -108 888 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi 1 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -166 286 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 zł w 2024 roku.
• 7416 zł w 2023 roku.
• 34 958 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,676% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2024 roku.
• 0,29% w 2023 roku.
• 0,28% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wyniosły 169 670
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-109 286 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wyniosła 33 019 zł.
a
ktywa obrotowe to 33 019 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 019 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -243 020 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 276 039 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 425 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 019 zł w 2024 roku.
• 28 032 zł w 2023 roku.
• 112 205 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -536%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 73%.
Marża operacyjna wyniosła -21,477,070%.
Marża netto wyniosła -22,383,471%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -76.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3068150.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3197636 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wyniosły 276 039 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 019 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 836%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3 574 994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 276 039 zł w 2024 roku
• 94 223 zł w 2023 roku
• 72 975 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 98.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 836% w 2024 roku
• 336% w 2023 roku
• 65% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -176 829 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -176 829 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 13% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE