Codzienne przewozy autobusami w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Bydgoszczy
Wynajem autobusów w Krakowie i Bydgoszczy
Organizacja wydarzeń sportowych i konkursów dla pracowników
Stabilne zatrudnienie dla ponad 1000 osób
Współpraca z lokalnymi zarządami dróg i transportu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE, operujące pod marką Mobilis, jest największym prywatnym operatorem komunikacji miejskiej w Polsce. Firma zapewnia codzienne przewozy autobusowe w kluczowych miastach, takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław i Bydgoszcz, wykorzystując flotę liczącą około 300 autobusów. Autor w ramach współpracy z lokalnymi zarządami dróg i transportu miejskiego oferuje niezawodne usługi transportowe, dostosowane do potrzeb mieszkańców tych miast.Mobilis cieszy się renomą nie tylko jako solidny operator komunikacji miejskiej, ale także jako sprawdzony i godny zaufania pracodawca. Zatrudniając ponad 1000 osób, firma stawia na stabilność zatrudnienia i przyjazne warunki pracy. W duchu integracji i zespołowego działania, Mobilis organizuje różnorodne wydarzenia sportowe oraz konkursy, wzmacniając tym samym więź ze swoimi pracownikami oraz klientami.Firma nie ogranicza się do przewozów w kraju, oferując również wynajem autobusów na terenie Krakowa i Bydgoszczy. Dzięki dynamicznemu rozwojowi i podpisywaniu nowych umów z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie, Mobilis stale rozbudowuje swoją flotę o nowoczesne autobusy przegubowe, co umożliwia sprawniejsze i bardziej efektywne zarządzanie ruchem miejskim.Wieloletnia obecność na rynku, współpraca z lokalnymi władzami oraz zaangażowanie w podnoszenie standardów usług sprawiają, że Mobilis jest niekwestionowanym liderem w sektorze prywatnych przewoźników miejskich w Polsce. Wysoka jakość świadczonych usług i troska o potrzeby mieszkańców sprawiają, że firma cieszy się dużym zaufaniem wśród pasażerów oraz partnerów biznesowych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce osiągnęła 48 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 42 578 zł.
Zysk netto wyniósł 5422 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -212 250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 000 zł w 2025 roku.
• 1 zł w 2024 roku.
• 11 124 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 41 428 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5422 zł w 2025 roku.
• -176 829 zł w 2024 roku.
• -105 421 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi 16 tys. zł.
EBITDA Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi 16 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
32 618 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 15 941 zł w
2025 roku.
• -169 669 zł w
2024 roku.
• -113 081 zł w
2023 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
9368 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 15 941 zł w
2025 roku.
• -169 669 zł w
2024 roku.
• -113 081 zł w
2023 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi 53 690 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 120 000 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 138 789 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 53 690 zł w 2025 roku.
• 1 zł w 2024 roku.
• 7416 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi 32,7%. To oznacza, że firma ma szansę 32,7% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 3,591% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 32,7% w 2025 roku.
• 36,3% w 2024 roku.
• 28,2% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi 0,38%. To oznacza, że firma ma szansę 0,38% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,605% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,38% w 2025 roku.
• 0,38% w 2024 roku.
• 0,23% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 8 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2025 roku.
• Ocena E (bardzo niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 2 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 2 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 2 tys. zł w 2025 roku.
• 0 tys. zł w 2024 roku.
• 0 tys. zł w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wyniosły 32 059
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-95 625 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2025 roku
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -237 596 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 237 598 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 126 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 zł w 2025 roku.
• 33 019 zł w 2024 roku.
• 28 032 zł w 2023 roku.
Organizacja Komunikacji Samochodowej W Ostrołęce wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 100%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2025 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2025 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2025 wynosił on 100%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROŁĘCE