AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000113457
NIP
9511171598
REGON
011627070

Podsumowanie

aktywa
16,8 mln
przychód
39,7 mln
zysk
553 tys.
wartość firmy
29,9 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. BURAKOWSKA, 14
Kod pocztowy
01-066
Rejestracja
2002-05-21
Rozpoczęcie działalności
1996-02-27
Kapitał zakładowy
4004000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE; W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agb nielsen media research osiągnęła 39 688 562 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 453 036 zł. Pozostałe przychody to 235 526 zł.
Całkowite koszty wyniosły 38 900 085 zł.
Zysk netto wyniósł 552 951 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 142 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 39 688 562 zł w 2022 roku.
• 32 264 483 zł w 2021 roku.
• 52 617 438 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 6836 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 552 951 zł w 2022 roku.
• -4 188 356 zł w 2021 roku.
• 16 330 921 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agb nielsen media research wynosi 29 939 728 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 268 881 zł a 99 221 404 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 595 133 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 939 728 zł w 2022 roku.
• 22 363 823 zł w 2021 roku.
• 112 647 409 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agb nielsen media research wyniosła 16 759 647 zł.
a
ktywa trwałe to 158 769 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 600 878 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 759 647 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 691 842 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 067 805 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 798 214 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 759 647 zł w 2022 roku.
• 4 975 795 zł w 2021 roku.
• 35 326 624 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 33%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agb nielsen media research wyniosły 15 067 805 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 759 647 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 90%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 500 803 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 067 805 zł w 2022 roku
• 3 836 905 zł w 2021 roku
• 18 999 378 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 90% w 2022 roku
• 77% w 2021 roku
• 54% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agb nielsen media research wykazała przychody na poziomie 39 688 562 zł.
Organizacja zarobiła 618 883 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 65 932 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 552 951 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -19 482 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 65 932 zł w 2022 roku
• 4 482 641 zł w 2021 roku
• 8 389 547 zł w 2020 roku

Organizacja Agb nielsen media research wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 87% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 87% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Agb Nielsen Media Research Tam Holding B.v. posiada 8008 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 03.03.2006 jest Agb Nielsen Media Research Tam Holding B.v. kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.05.2002 do 03.03.2006 był Tam Holding B.v. kontrolując 100% udziałów.