SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE; W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja AGB Nielsen Media Research osiągnęła 6 299 722 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 968 703 zł. Pozostałe przychody to 331 019 zł.
Całkowite koszty wyniosły -6 491 168 zł.
Zysk netto wyniósł 12 459 871 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2 525 481 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 299 722 zł w 2024 roku.
• 5 467 327 zł w 2023 roku.
• 39 688 562 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 705 872 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 459 871 zł w 2024 roku.
• 2 431 253 zł w 2023 roku.
• 552 951 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT AGB Nielsen Media Research wynosi 23 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
107 450 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 22 552 zł w
2024 roku.
• 363 619 zł w
2023 roku.
• 400 656 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji AGB Nielsen Media Research wynosi 66 476 521 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
9 449 583 zł a 174 438 190 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 358 922 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 66 476 521 zł w 2024 roku.
• 16 462 216 zł w 2023 roku.
• 29 939 728 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji AGB Nielsen Media Research wynosi 1,85%. To oznacza, że firma ma szansę 1,85% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,85% w 2024 roku.
• 1,85% w 2023 roku.
• 1,87% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji AGB Nielsen Media Research wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2024 roku.
• 0,36% w 2023 roku.
• 0,45% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
AGB Nielsen Media Research charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla AGB Nielsen Media Research wynosi 1,18 mln zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 3 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 3,32 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 3 tys. zł a 3,32 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
127 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 1,18 mln zł w 2024 roku.
• 422 tys. zł w 2023 roku.
• 636 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 3 tys. zł w 2024 roku.
• 55 tys. zł w 2023 roku.
• 60 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 3,32 mln zł w 2024 roku.
• 825 tys. zł w 2023 roku.
• 1,58 mln zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 670 859
zł.
Koszty operacyjne AGB Nielsen Media Research wyniosły 5 946 151
zł.
Wynagrodzenia stanowią 79%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
254 466 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 670 859 zł w 2024 roku
• 3 547 837 zł w 2023 roku
• 3 623 436 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
79% w 2024 roku
•
76% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów AGB Nielsen Media Research wyniosła 33 207 923 zł.
a
ktywa trwałe to 14 236 184 zł.
a
ktywa obrotowe to 18 971 739 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 207 923 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 16 582 965 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 624 958 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 919 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 207 923 zł w 2024 roku.
• 17 880 651 zł w 2023 roku.
• 16 759 647 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 75%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 198%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania AGB Nielsen Media Research wyniosły 16 624 958 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 207 923 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 294 452 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 624 958 zł w 2024 roku
• 13 757 557 zł w 2023 roku
• 15 067 805 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2024 roku
• 77% w 2023 roku
• 90% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja AGB Nielsen Media Research wykazała przychody na poziomie 6 299 722 zł.
Organizacja zarobiła 24 616 357 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 12 156 487 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 459 871 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 49% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1 713 306 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 12 156 487 zł w 2024 roku
• 1 682 359 zł w 2023 roku
• 65 932 zł w 2022 roku