Rodan Agencja Reklamowa to prężnie działająca firma specjalizująca się w rozwiązaniach reklamowych dedykowanych punktom sprzedaży. Bogata oferta przedsiębiorstwa obejmuje różnorodne akcesoria POS, w tym stojaki na ulotki, tablice reklamowe i systemy roll-up. Firma tworzy także stojaki reklamowe oraz specjalistyczne ramki plastikowe, które efektywnie eksponują materiały promocyjne. Rodan dba również o estetykę swoich produktów, czerpiąc inspiracje ze skandynawskiego designu, co nadaje elegancji i klasy oferowanym artykułom. Firma organizuje także imprezy dla firm, dostarczając wysokiej jakości upominki firmowe. Celem Rodan jest zapewnienie klientom kompleksowych i skutecznych narzędzi do promocji swoich produktów oraz wzmocnienia ich wizerunku na rynku.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Rodan Agencja Reklamowa osiągnęła 9 762 773 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 761 905 zł. Pozostałe przychody to 867 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 983 573 zł.
Zysk netto wyniósł 778 332 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -51 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 762 773 zł w 2024 roku.
• 10 061 111 zł w 2023 roku.
• 8 659 749 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -278 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 778 332 zł w 2024 roku.
• 1 050 588 zł w 2023 roku.
• 1 073 048 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Rodan Agencja Reklamowa wynosi 943 tys. zł.
EBITDA Rodan Agencja Reklamowa wynosi 1,1 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
293 135 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 942 760 zł w
2024 roku.
• 1 367 756 zł w
2023 roku.
• 1 356 377 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rodan Agencja Reklamowa wynosi 12 621 778 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 999 935 zł a 24 406 931 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1 194 088 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 621 778 zł w 2024 roku.
• 13 953 059 zł w 2023 roku.
• 13 093 953 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Rodan Agencja Reklamowa wynosi 1,89%. To oznacza, że firma ma szansę 1,89% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,89% w 2024 roku.
• 1,89% w 2023 roku.
• 1,89% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rodan Agencja Reklamowa wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Rodan Agencja Reklamowa charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Rodan Agencja Reklamowa wynosi 504 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 141 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1,25 mln zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 141 tys. zł a 1,25 mln zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
22 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 504 tys. zł w 2024 roku.
• 537 tys. zł w 2023 roku.
• 522 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 141 tys. zł w 2024 roku.
• 205 tys. zł w 2023 roku.
• 203 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1,25 mln zł w 2024 roku.
• 1,29 mln zł w 2023 roku.
• 1,3 mln zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 499 937
zł.
Koszty operacyjne Rodan Agencja Reklamowa wyniosły 8 819 145
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
833 312 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 499 937 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
9.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rodan Agencja Reklamowa wyniosła 4 534 956 zł.
a
ktywa trwałe to 438 452 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 096 504 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 534 956 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 999 914 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 535 042 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -273 690 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 534 956 zł w 2024 roku.
• 4 523 253 zł w 2023 roku.
• 4 879 587 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rodan Agencja Reklamowa wyniosły 535 042 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 534 956 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -212 042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 535 042 zł w 2024 roku
• 465 521 zł w 2023 roku
• 841 462 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rodan Agencja Reklamowa wykazała przychody na poziomie 9 762 773 zł.
Organizacja zarobiła 935 579 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 157 247 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 778 332 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -8629 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 157 247 zł w 2024 roku
• 284 447 zł w 2023 roku
• 280 585 zł w 2022 roku