BRAND FIBRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000415039
NIP
1182083942
REGON
146057047

Podsumowanie

aktywa
1,6 mln
przychód
3,4 mln
zysk
357 tys.
wartość firmy
4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC KONESERA, 11
Kod pocztowy
03-736
Rejestracja
2012-03-21
Rozpoczęcie działalności
2012-03-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand fibres osiągnęła 3 404 533 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 395 149 zł. Pozostałe przychody to 9385 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 038 272 zł.
Zysk netto wyniósł 356 877 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 130 786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 404 533 zł w 2022 roku.
• 4 912 606 zł w 2021 roku.
• 3 936 803 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 65 564 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 356 877 zł w 2022 roku.
• 160 477 zł w 2021 roku.
• -54 409 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand fibres wynosi 3 968 606 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 271 408 zł a 8 511 333 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 341 887 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 968 606 zł w 2022 roku.
• 4 000 279 zł w 2021 roku.
• 2 624 535 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand fibres wyniosła 1 642 202 zł.
a
ktywa trwałe to 647 782 zł.
a
ktywa obrotowe to 994 420 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 642 202 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 361 877 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 280 325 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 57 406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 642 202 zł w 2022 roku.
• 720 895 zł w 2021 roku.
• 1 324 857 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 13%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand fibres wyniosły 1 280 325 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 642 202 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 67 485 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 280 325 zł w 2022 roku
• 609 827 zł w 2021 roku
• 1 374 266 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 104% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand fibres wykazała przychody na poziomie 3 404 533 zł.
Organizacja zarobiła 424 995 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 68 118 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 356 877 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 16% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 624 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 68 118 zł w 2022 roku
• 8223 zł w 2021 roku
• 53 010 zł w 2020 roku

Organizacja Brand fibres wykazała zysk netto większy niż 85% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Vmly&r Europe Holding posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
Największym udziałowcem od 15.02.2021 jest Vmly&r Europe Holding kontrolujący 75% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 21.10.2020 do 15.02.2021 był Vmly&r Europe Holding kontrolując 49% udziałów.
W okresie od 12.12.2013 do 21.10.2020 najwięcej udziałów posiadał Vmly&r Europe Holding . Jego udziały w tym czasie wynosiły 49%.