SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU I CZŁONKOWIE ZARZĄDU - KAŻDY Z NICH SAMODZIELNIE.
Organizacja MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym osiągnęła 10 410 555 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 154 807 zł. Pozostałe przychody to 255 749 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 356 869 zł.
Zysk netto wyniósł 1 797 937 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 429 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 410 555 zł w 2024 roku.
• 9 687 883 zł w 2023 roku.
• 9 020 066 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 162 241 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 797 937 zł w 2024 roku.
• 1 386 714 zł w 2023 roku.
• 1 178 040 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wynosi 1,98 mln zł.
EBITDA MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wynosi 2,26 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
179 122 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 979 747 zł w
2024 roku.
• 1 494 929 zł w
2023 roku.
• 1 446 499 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
219 337 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 261 252 zł w
2024 roku.
• 1 722 672 zł w
2023 roku.
• 1 673 190 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wynosi 28 210 920 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
14 078 801 zł a 75 086 937 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 515 304 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 28 210 920 zł w 2024 roku.
• 24 960 794 zł w 2023 roku.
• 22 940 834 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 064 556
zł.
Koszty operacyjne MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wyniosły 8 175 060
zł.
Wynagrodzenia stanowią 50%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
580 651 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 064 556 zł w 2024 roku
• 3 534 220 zł w 2023 roku
• 3 062 660 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
50% w 2024 roku
•
44% w 2023 roku
•
41% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wyniosła 19 765 681 zł.
a
ktywa trwałe to 5 279 113 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 486 568 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 765 681 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 771 734 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 993 946 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 700 116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 765 681 zł w 2024 roku.
• 18 016 680 zł w 2023 roku.
• 17 481 845 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wyniosły 993 946 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 765 681 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -72 919 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 993 946 zł w 2024 roku
• 742 883 zł w 2023 roku
• 1 194 783 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2024 roku
• 4% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wykazała przychody na poziomie 10 410 555 zł.
Organizacja zarobiła 2 236 691 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 438 754 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 797 937 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 53 876 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 438 754 zł w 2024 roku
• 338 717 zł w 2023 roku
• 292 461 zł w 2022 roku
Organizacja MSR Traffic Zakład Systemów Sterowania Ruchem Drogowym wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 66% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Borowski Tomasz
posiada 16 udziałów, które stanowią 34.8% firmy.