"LUC-PRODUCT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000108176
NIP
7542035599
REGON
531175926

Podsumowanie

aktywa
7,5 mln
przychód
5,9 mln
zysk
-223 tys.
wartość firmy
7,9 mln
Podstawowe info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
CHRÓŚCICE
Adres
J.CEBULI, 16
Kod pocztowy
46-080
Rejestracja
2002-04-19
Rozpoczęcie działalności
1996-10-10
Kapitał zakładowy
817000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY JEST ON WYŁĄCZNIE UPRAWNIONY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W JEJ IMIENIU. W RAZIE WYBRANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PRAWO REPREZENTACJI PRZYSŁUGIWAĆ BĘDZIE KAŻDEMU CZŁONKOWI ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "luc-product" osiągnęła 5 917 376 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 876 734 zł. Pozostałe przychody to 40 642 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 100 000 zł.
Strata netto wyniosła 223 267 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 127 428 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 917 376 zł w 2022 roku.
• 6 379 848 zł w 2021 roku.
• 5 178 047 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -115 357 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -223 267 zł w 2022 roku.
• 654 203 zł w 2021 roku.
• 278 005 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "luc-product" wynosi 7 869 336 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 20 930 231 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -15 157 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 869 336 zł w 2022 roku.
• 10 961 914 zł w 2021 roku.
• 8 165 267 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "luc-product" wyniosła 7 487 713 zł.
a
ktywa trwałe to 4 065 268 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 422 444 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 487 713 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 232 558 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 255 155 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 525 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 487 713 zł w 2022 roku.
• 6 041 598 zł w 2021 roku.
• 5 509 764 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "luc-product" wyniosły 2 255 155 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 487 713 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 30%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 281 431 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 255 155 zł w 2022 roku
• 585 773 zł w 2021 roku
• 708 143 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 30% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 13% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "luc-product" wykazała przychody na poziomie 5 917 376 zł.
Organizacja zarobiła -223 267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -223 267 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -19 176 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 42 966 zł w 2021 roku
• 80 228 zł w 2020 roku

Organizacja "luc-product" wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Produkcja maszyn dla przemysłu tekstylnego, odzieżowego i skórzanego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lucas Harry posiada 7425 udziałów, które stanowią 90.9% firmy.
Największym udziałowcem od 13.12.2018 jest Lucas Harry kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 14.06.2011 do 13.12.2018 był Lucas Harry (junior) kontrolując 91% udziałów.
W okresie od 18.12.2008 do 14.06.2011 najwięcej udziałów posiadał Lucas Harry (junior). Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do "LUC-PRODUCT"