Organizacja Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji osiągnęła 6335 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6335 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 59 435 zł.
Strata netto wyniosła 53 101 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 621 591 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6335 zł w 2023 roku.
• 7 755 110 zł w 2022 roku.
• 9 339 339 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 944 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -53 101 zł w 2023 roku.
• 3 819 230 zł w 2022 roku.
• -474 183 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wynosi -53 tys. zł.
EBITDA Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wynosi -53 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
12 612 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -53 101 zł w
2023 roku.
• 4 668 573 zł w
2022 roku.
• -474 346 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
23 134 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -53 101 zł w
2023 roku.
• 4 695 503 zł w
2022 roku.
• -420 210 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wynosi 4223 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 836 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 1 244 284 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4223 zł w 2023 roku.
• 23 886 187 zł w 2022 roku.
• 6 808 623 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
• 1,84% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wynosi 0,49%. To oznacza, że firma ma szansę 0,49% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,051% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,49% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
• 0,57% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 0 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 0 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
32 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 755 tys. zł w 2022 roku.
• 128 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2023 roku.
• 233 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 0 tys. zł w 2023 roku.
• 1,6 mln zł w 2022 roku.
• 374 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 18 800
zł.
Koszty operacyjne Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wyniosły 59 435
zł.
Wynagrodzenia stanowią 32%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-131 910 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 18 800 zł w 2023 roku
• 262 863 zł w 2022 roku
• 880 953 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
32% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -405 644 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 4 590 393 zł w 2022 roku.
• 1 547 605 zł w 2021 roku.
Rentowność
Marża operacyjna wyniosła -838%.
Marża netto wyniosła -838%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -139.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -139.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -199 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 4802 zł w 2022 roku
• 771 077 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wykazała przychody na poziomie 6335 zł.
Organizacja zarobiła -53 101 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -53 101 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -582 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 844 663 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Spółdzielnia Transportu Wiejskiego -w Likwidacji wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw".
Organizacja wykazała przychód większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 15% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEGO -W LIKWIDACJ