SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ POWIERZA SIĘ WSPÓLNIKOM: KRZYSZTOFOWI CZECHOWSKIEMU I TOMASZOWI CZECHOWSKIEMU. WSPÓLNICY UPRAWNIENI DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, O KTÓRYCH MOWA W ZDANIU PIERWSZYM, MAJĄ PRAWO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI ORAZ SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI SAMODZIELNIE, BEZ POTRZEBY PODEJMOWANIA UPRZEDNIO ODRĘBNEJ UCHWAŁY PRZEZ WSZYSTKICH WSPÓLNIKÓW SPÓŁKI, JEŚLI WARTOŚĆ ZACIĄGNIĘTEGO ZOBOWIĄZANIA LUB NABYTEGO PRAWA W RAMACH DOKONYWANYCH CZYNNOŚCI PRAWNYCH BĄDŹ OŚWIADCZENIA WOLI NIE PRZEKRACZA KWOTY 250.000 ZŁ (DWIEŚCIE PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH). 2. W PRZYPADKU ZAISTNIENIA PRZESZKODY UNIEMOŻLIWIAJĄCEJ DZIAŁANIE W RAMACH REPREZENTACJI SPÓŁKI WSPÓLNIKOWI UPRAWNIONEMU DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI MOŻE UDZIELIĆ PEŁNOMOCNICTWA DO OKREŚLONYCH CZYNNOŚCI WSKAZNEJ PRZEZ NIEGO OSOBIE. PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ SPORZĄDZONE W FORMIE PISEMNEJ POD RYGOREM NIEWAŻNOŚCI. 3. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI LUB DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 250.000 ZŁ (SŁOWNIE: DWIEŚCIE PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGANA JEST ZGODA WSPÓLNIKÓW WYRAŻONA W FORMIE UCHWAŁY.
Dostarczanie węgla kamiennego i brunatnego z polskich kopalni.
Oferowanie różnych frakcji węgla: kostka, orzech, groszek, miał.
Transport paliw na place składowe przy użyciu taboru kolejowego.
Szeroki zasięg działalności w regionie Łódzkim.
Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy "Translok" to firma założona w 1991 roku, która specjalizuje się w sprzedaży paliw i materiałów opałowych. Działa na rynku z siedzibą w Łasku, oferując różnorodne produkty, w tym olej napędowy, olej opałowy oraz węgiel kamienny i brunatny, który pozyskuje z polskich kopalni. Węgiel dostępny w ofercie firmy obejmuje różne frakcje, takie jak kostka, orzech, groszek oraz miał, a także węgiel workowany. Współpraca z renomowanymi kopalniami, takimi jak Bobrek, Wesoła, Staszic czy Chwałowice, zapewnia wysoką jakość oferowanego węgla o kaloryczności wynoszącej od 26 do 29 kJ/kg. Translok korzysta z transportu kolejowego do dostarczania swojego asortymentu na własne place składowe, co umożliwia efektywną obsługę klientów w regionie Łódzkim. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i zaufaniu klientów, firma zyskała status "Sprawdzona Firma" i cieszy się pozytywnymi opiniami oraz rekomendacjami na rynku lokalnym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok osiągnęła 6 034 592 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 034 592 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 174 492 zł.
Strata netto wyniosła 139 900 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 307 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 034 592 zł w 2024 roku.
• 3 895 376 zł w 2023 roku.
• 4 989 549 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -31 802 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -139 900 zł w 2024 roku.
• -117 459 zł w 2023 roku.
• 311 003 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wynosi -139 tys. zł.
EBITDA Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wynosi -128 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
30 865 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -138 664 zł w
2024 roku.
• -116 621 zł w
2023 roku.
• 311 045 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
32 972 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -128 164 zł w
2024 roku.
• -84 483 zł w
2023 roku.
• 349 441 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wynosi 4 758 066 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 086 480 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 204 304 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 758 066 zł w 2024 roku.
• 3 436 847 zł w 2023 roku.
• 5 498 401 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2024 roku.
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 109 980
zł.
Koszty operacyjne Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wyniosły 6 173 256
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-25 525 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 109 980 zł w 2024 roku
• 83 978 zł w 2023 roku
• 60 935 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wyniosła 1 217 234 zł.
a
ktywa trwałe to 96 275 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 120 959 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 217 234 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 980 006 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 237 228 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 67 771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 217 234 zł w 2024 roku.
• 1 329 188 zł w 2023 roku.
• 1 416 499 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -14%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wyniosły 237 228 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 217 234 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5776 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 237 228 zł w 2024 roku
• 209 282 zł w 2023 roku
• 179 133 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wykazała przychody na poziomie 6 034 592 zł.
Organizacja zarobiła -139 900 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -139 900 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Zakład Transportowo-Spedycyjno-Handlowy Translok wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.007%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
ZAKŁAD TRANSPORTOWO-SPEDYCYJNO-HANDLOWY "TRANSLOK"