Organizacja Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK osiągnęła 12 690 632 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 690 632 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 461 695 zł.
Zysk netto wyniósł 1 228 938 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -500 563 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 690 632 zł w 2024 roku.
• 15 206 562 zł w 2023 roku.
• 20 638 433 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -178 448 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 228 938 zł w 2024 roku.
• 3 300 278 zł w 2023 roku.
• 6 852 837 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK wynosi 1,28 mln zł.
EBITDA Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK wynosi 1,31 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
179 168 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1 279 567 zł w
2024 roku.
• 3 385 001 zł w
2023 roku.
• 6 881 378 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
200 647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 306 639 zł w
2024 roku.
• 3 392 888 zł w
2023 roku.
• 6 929 936 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK wynosi 14 233 972 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
857 800 zł a 31 726 581 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 204 847 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 233 972 zł w 2024 roku.
• 24 970 759 zł w 2023 roku.
• 43 259 473 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 397 334
zł.
Koszty operacyjne Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK wyniosły 11 411 065
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-55 037 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 397 334 zł w 2024 roku
• 3 444 938 zł w 2023 roku
• 3 143 936 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2024 roku
•
29% w 2023 roku
•
23% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK wyniosła 2 512 359 zł.
a
ktywa trwałe to 37 399 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 474 960 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 512 359 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 143 733 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 368 626 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -275 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 512 359 zł w 2024 roku.
• 2 928 200 zł w 2023 roku.
• 3 358 285 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 49%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 107%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK wyniosły 1 368 626 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 512 359 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -66 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 368 626 zł w 2024 roku
• 752 279 zł w 2023 roku
• 572 725 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2024 roku
• 26% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowa Opus B B.BUDZIK wykazała przychody na poziomie 12 690 632 zł.
Organizacja zarobiła 1 228 938 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 228 938 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku