AGENCJA REKLAMOWA OPUS B B.BUDZIK, J.KOZŁOWSKA-MIROCH, K.CIEŚLAK SPÓŁKA JAWNA KRS
0000032480
NIP
6762124637
REGON
357087326

Podsumowanie

aktywa
2,9 mln
przychód
15,2 mln
zysk
3,3 mln
wartość firmy
25 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
PIJARSKA, 9
Kod pocztowy
31-015
Rejestracja
2001-07-31
Rozpoczęcie działalności
1999-11-16
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI ORAZ JEJ REPREZENTOWANIA UPOWAŻNIENI SĄ WSZYSCY WSPÓLNICY SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak osiągnęła 15 206 562 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 206 562 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 906 284 zł.
Zysk netto wyniósł 3 300 278 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -164 669 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 206 562 zł w 2023 roku.
• 20 638 433 zł w 2022 roku.
• 18 943 953 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 137 034 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3 300 278 zł w 2023 roku.
• 6 852 837 zł w 2022 roku.
• 7 216 222 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wynosi 24 970 759 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 631 941 zł a 46 203 887 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 383 810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 24 970 759 zł w 2023 roku.
• 43 259 473 zł w 2022 roku.
• 43 404 088 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wyniosła 2 928 200 zł.
a
ktywa trwałe to 12 324 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 915 877 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 928 200 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 175 921 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 752 279 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -252 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 928 200 zł w 2023 roku.
• 3 358 285 zł w 2022 roku.
• 3 698 176 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 113%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 152%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wyniosły 752 279 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 928 200 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 26%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -179 811 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 752 279 zł w 2023 roku
• 572 725 zł w 2022 roku
• 1 151 643 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 26% w 2023 roku
• 17% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wykazała przychody na poziomie 15 206 562 zł.
Organizacja zarobiła 3 300 278 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3 300 278 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Agencja reklamowa opus b b.budzik, j.kozłowska-miroch, k.cieślak wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.6%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.6%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki